Néha sajnos bejön Murphy alaptétele és ami elromolhat az el is romlik. De vajon hogyan jut el ilyenkor a szervizbe a megvásárolt eszköz? Háztól-házig garanciával ez nem a Te gondod!
A PCX háztól-házig garancia lényegében egy biztosítás, mellyel garantáljuk, hogy az egy számlán megvásárolt termékeket meghibásodás esetén ingyenesen elszállítjuk, majd a javítást vagy cserét követõen azt ingyenesen vissza is szállítjuk Neked. Nincs fáradtság, nincs költség, csak egy e-mail és már küldjük is a futárt a meghibásodott alkatrészekért.
Mi a teendõ, ha meghibásodik?
Saját garancialappal rendelkezõ termékek esetében a garancialapon feltüntetett szakszerviz az illetékes a garanciális ügyintézés tekintetében. (hozzánk is behozhatod, de mi is ugyan abba a szakszervizbe fogjuk eljuttatni).
Azokat az eszközöket, melyek nem rendelkeznek külön garancialappal, hozzánk kell eljuttatnod, mi fogjuk továbbítani a nagyker szervizébe.
Vásárlásnál váltottál háztól-házig garanciát? Ha igen, nincs más dolgod, mint levelet írni a [email protected] címre és mi ingyenesen biztosítjuk a termék elszállítását, majd javítást vagy cserét követõen a visszaszállíást. Leveledben írd meg pontosan, hogy milyen számlaszámon és mit vásároltál, mi a pontos hibajelenség, milyen telefonszámon tudunk elérni és hova küldhetjük a futárt a termékért (hétköznap napközben történik a szállítás).
Ha elmulasztottad megváltani a háztól-házig garanciát, a Te feladatod a meghibásodott eszközt eljuttatni hozzánk. Amennyiben nincsen erre lehetõséged, kérésedre futárt biztosítunk a mindenkori szállítási díjért cserébe. Térítéses futár igényedet is a [email protected] címen tudod jelezni a számla és a termék beazonosításával, a pontos hibaleírással, telefonszámoddal és a hétköznap napközbeni csomagfelvételi címed megadásával.
A termék megfelelõ célbajutásáért Te felelsz, ezért ha nem személyesen adod le a meghibásodott eszközt, gondoskodj a megfelelõ, szállítás biztos csomagolásról.
A meghibásodott terméket minden tartozékával és lehetõleg saját csomagolási elemeivel együtt juttasd vissza, hogy ha cserére kerül sor, azt gördülékenyen intézhessük. Ha a tartozékokat kifelejeted a csomagból, és a cseréhez szükségesek, a Te feladatod pótolni azokat. Fontos, hogy pontosan írd le a tapasztalt hibát, mert a szervizben kizárólag az általad leírtak kerülnek kivizsgálásra.
A garancia nem vonatkozik fizikai sérült termékekre (pl. nem megfelelõ proccesszor behelyezésbõl adódó tüske hajlás, stb.) és a nem rendeltetésszerû használatból adódó sérülésekre és meghibásodásokra (pl. túlhajtás). Szintén elveszted a garanciát, ha a vonalkód vagy a záró matrica elvész vagy megsérül, ezért ezekre fokozottan ügyelj. A garanciavesztes termékekre a háztól-házig garancia sem érvényes.
A szállítás során keletkezõ fizikai sérülést kizárólag abban az esetben tudunk elfogadni, ha az átvétel során arrról jegyzõkönyvet vetetsz fel a futárral, ezért bármennyire is siet a futár, ellenõrizd a csomagodat, hogy megrendelésed sérülésmentes legyen és a késõbbi bosszúságoktól megkíméld magadat.
Adathordozóidról a leadás elõtt készíts biztonsági mentést, mert az esetleges adatvesztésért nem tudunk felelõsséget vállalni.
Célunk, hogy minél kevesebb kényelmetlenséggel járjon egy esetleges meghibásodás (erre hivatott a háztól-házig garancia is), de kérjük, hogy vedd figyelembe, a tényleges szervizelés, javítás vagy csere nem Nálunk, hanem a nagykereskedés szervizében vagy a kijelölt szervizben történik.
A gyors és eredményes ügymenet érdekében kérjük, hogy a fentiek szerint járj el, gond vagy probléma esetén keresd bizalommal ügyfélszolgálatunkat, hogy segítségedre lehessünk.