1. Tudok rendelni regisztráció nélkül? - Igen, ebben az esetben az ÁSZF ugyanúgy vonatkozik a vásárlóra.

2. Regisztráció nélkül rendeltem, de megszakadt a Bankkártyás fizetés, mit tudok tenni? - A rendelés kártyával történő fizetése a rendelések menüpont alatt újra kezdeményezhető. Amennyiben regisztráció nélkül rendeltél, ez esetben a bejelentkező panelen a "Nem tudok belépni, mit tegyek?" lehetőséget választva, a rendelésben megadott e-mail cím megadását követően az "Új jelszó kérése" gombot kell megnyomni. Rendszerünk ezt követően a megadott e-mail címre elküldi a belépéshez szükséges adatokat.

3. Átutalásos fizetés hogyan zajlik? - A megrendelés leadását követően, az értesítési e-mail címre a rendszer automatikusan kiküldi a díjbekérőt.

4. Átutalásos fizetést választottam, de nem kaptam meg a díjbekérőt, mit tegyek? - Először is érdemes ellenőrizni az email címet, nem történt-e elírás? Érdemes ellenőrizni a SPAM és promóciók mappákat is. Amennyiben nem, a [email protected] vagy [email protected] email címen ügyfélszolgálatunk bármikor újra tudja küldeni a díjbekérőt, akár másik email címre is.

5. Pár napja kinéztem egy terméket, de változott az ára, lehetséges? - Termékeink ára akár 15 percenként is változhatnak a beszállítóink javasolt ára alapján. Amennyiben a megrendelést leadod egy termékre, a termék ára onnantól fix.

6. Kinéztem egy terméket, de az adatlapja hiányos, honnan tudom eldönteni, hogy erre a termékre van-e szükségem? - Amennyiben hiányos adatlapot találsz vagy nem találod az adatlapon azt az információt, ami szükséges lenne, fordulj bátran ügyfélszolgálatunkhoz és utánajárunk a felmerülő kérdéseknek.

7. Szeretnék rendelést feladni, de a weboldal nem enged semmilyen házhoz szállítási opciót választani, ez normális? - Igen, ebben az esetben valószínűleg egy olyan terméket(ket) tettél a kosárba, ami súlya, mérete, törékenysége miatt nem feladható házhoz szállítással. Például: Ásványvíz, lekvárok, lisztek, egyéb törékeny csomagolású termékek, nagyméretű termékek: mosógép, hűtő, 65”-nál nagyobb TV-k stb. Kivételes esetekben megoldható a házhoz szállítás, ilyen esetben a megjegyzés rovatba kérjük jelezd, hogy házhoz szállítással szeretnéd átvenni a terméket és felvesszük veled a kapcsolatot.

8. Mikorra várható a termék, amit megrendeltem? - A termékek alatt minden esetben fel van tüntetve a várható szállítási idő, szállítási módok szerint lebontva.

9. Egy bizonyos termékből több darabra lenne szükségem, honnan tudom, hogy hány darab elérhető? - Termékeink rendszerint több beszállítótól is érkezhetnek, amennyiben pontos információra van szükséged az elérhető készletet illetően, kérjük vedd fel a kapcsolatot rendelés előtt az ügyfélszolgálatunkkal.

10. Szükségem lenne egy bizonyos termékre nagyobb mennyiségben (50-100+) megoldható? - Cégünk lakossági mennyiségek kiszolgálásra szakosodott, de természetesen, ha elérhető a kívánt mennyiség, nincs akadálya a rendelés feldolgozásának.

11. Leadtam egy megrendelést több termékre, majd kaptam egy emailt, hogy hiányos a rendelésem, ez normális? - Igen, ebben az esetben lehetőséged van a kérni az elérhető mennyiséget, megoldható továbbá a helyettesítő termék választása vagy természetesen, ha hiányos formában nem tartasz igényt a rendelésre akkor lemondható.

12. Kinéztem egy terméket, aminek az adatlapján az szerepel, hogy bontott. Ez használt termék, mit lehet tudni róla? - Weboldalunkon megtalálhatóak bontott termékek, ezeknek a nevében i betű szerepel továbbá az adatlapjukon minden esetben fel van tüntetve, hogy bontott, ezek a termékek többnyire csomagolás sérült termékek, amelyeket egyesével átnéztünk és vissza csomagoltunk. Ezek a termékek ár csökkentve szerepelnek a weboldalon. Igény esetén természetesen kérhető információ a termékek állapotát illetően, ez esetben kérjük keresd fel az ügyfélszolgálatunkat.

13. A weboldalon feltüntetett árak bruttó vagy nettó árak? - Áraink forintban értendők és az ÁFÁ-t tartalmazzák. Termékeink és szolgáltatásaink ára minden esetben bruttó formátumban vannak feltüntetve.

14. Szeretném törölni/módosítani a rendelést, de nem találtam lehetőséget erre a weboldalon, hogyan tudnám ezt megtenni? - Rendelése törlésére vagy módosítására e-mailben vagy telefonon van lehetőséged, a [email protected] vagy [email protected] címen, továbbá a 06 70 671 0410-es telefonszámon. 

15. Komplett számítógépet rendeltem, de nem nagyon értek hozzá, tudják ellenőrizni, hogy minden alkatrész kompatibilis-e? - Igen, a komplett számítógépes rendeléseket minden esetben ellenőrizzük, egyszer a beszerző részleg és egyszer a szerelő részleg által, ha bármilyen kompatibilitási problémát találunk felvesszük veled a kapcsolatot és egyeztetünk, hogy hogyan lenne érdemes cserélni az alkatrészt.

16. Szeretném letölteni a rendeléshez tartozó számlát, azonban nem találtam ezt a lehetőséget. - A számlát minden esetben a rendeléskor megadott e-mail címre küldjük PDF. formátumban.

17. Egy alaplap, processzor, memória stb elérhető a weboldalon, de nem tudom kiválasztani a gépösszerakóban, miért van ez? - Weboldalunk felismeri az egymással nem kompatibilis alkatrészeket és nem engedi egy rendelésbe tenni, továbbá előfordulhat, hogy az alaplap és a gépház összeakad és bár kompatibilisek mégse engedi hozzátenni, ebben az esetben érdemes először a gépházat a rendelésbe tenni és utána az alaplapot vagy fordítva. Ha továbbra se tudod kiválasztani a terméket, kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot és utánanézünk a problémának.

18. Megrendeltem egy TV-t, monitort egyéb terméket Foxpost, Easybox automatába véletlenül, mi a teendőm? - Csomagolás során ellenőrizzük a termékek méretét, hogy beférnek-e a választott automatába. Amennyiben nem, felvesszük veled a kapcsolatot, hogy milyen alternatív fuvarozási módon tudjuk küldeni a csomagot.

19. Expressz házhozszállítás miért drágább? - Expressz csomagot minden nap végén átadjuk az MPL részére, ezeket a csomagokat rendelés feldolgozás, csomagolás, minden szempontból prioritásban kezeljük.

20. Mennyi garanciát kapok a termékre, amit vásároltam? - Minden termékhez az ár alatt feltüntetjük, hogy milyen időtartamra szól a garancia. Továbbá a számlán is szerepelni fog, termékenként lebontva a jótállás ideje.

21. Meddig tudom elérni az ügyfélszolgálatot? - Hétköznapokon 9:00-tól 17:00-ig telefonon és e-mailben egyaránt. Hétköznap a [email protected] vagy [email protected] küldött email-ekre 1 órán belül válaszolunk.

22. Garanciális kérdéssel is az ügyfélszolgálathoz kell forduljak? - Az Ügyfélszolgálaton aktív megrendelésekkel kapcsolatban tudunk segíteni, garanciális ügyekkel kapcsolatban maximum tájékoztató jelleggel tudunk információt szolgáltatni. Garanciális ügyekkel és kérdésekkel kapcsolatban kérjük a [email protected] címen érdeklődj.

23. Szeretnék módosítani a megrendelésemen, de előre kifizettem, megoldható? Ha a rendelésed már kifizetésre került, az ÁSZF-ünk alapján sajnos nem módosítható. Lehetőségünk van a rendelés törlésére és a tranzakció visszafordítására, így új megrendelés feladható.   

24. Fiókomhoz tartozó email címet szeretném módosítani, megoldható? - Webáruházunk működéséből adódóan 1 regisztrációhoz csak 1 db e-mail cím tartozhat. Ebből kifolyólag a fiókodhoz tartozó e-mail cím nem módosítható. Regisztrációdat tudjuk törölni, így az új e-mail címeddel új PCX fiók hozható létre. A regisztráció törlését e-mailben tudod kérni a [email protected] címen.

25. Különleges kérésem van a rendelés átvételi idejét tekintve, konkrét napra, napon belül bizonyos időpont előtt vagy után, megoldható? - Amennyiben konkrét kérésed van a szállítási idővel kapcsolatban, például, hogy 14:00 után szeretnéd, hogy érkezzen a futár, vagy mindenképp csütörtök után, szerda előtt stb, minden esetben a rendelés leadás során a megjegyzés rovatban van lehetőséged ezt jelezni és mi továbbítjuk a szállítmányozó cégnek.

Elálláshoz kapcsoló kérdések:

26. Megkaptam a terméket, de nem vagyok vele elégedett, mit tudok tenni? - Lehetőséged van elállni az átvételtől számított 14 napon belül. Elállás esetén kérjük szíveskedj visszajuttatni a sérülésmentes, eredeti állapotú terméket tartozékaival és csomagolási elemeivel, szállítás biztosan csomagolva, személyesen (1138 Budapest, Berettyó u. 2.) vagy Postán. Postai visszaküldés esetén az alábbi címre várjuk a csomagot: 1046 Budapest Knézits Károly u. 4-6. Részletesebb tájékoztató a weboldalunkon található vagy az ügyfélszolgálattól kérhető e-mailben.

27. Korábban egy terméket visszaküldtem, de kinéztem egy másikat, megoldható a csere? - Csere ilyenformán nem oldható meg, viszont van lehetőség a korábban beküldött termék árának a levásárlását kérni, ez esetben a termék vételára levonható a következő megrendelés értékéből.

28. Cégként vásároltam így is van lehetőségem elállásra? - Céges vásárlás esetén kizárólag akkor tudjuk fogadni az elállási kérelmet amennyiben a termék bontatlan vagy gyári állapotúra visszaállítható. Ennek tisztázása végett érdemes felvenni a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal.

29. Milyen esetben nem illet meg a 14 napos elállás joga? - Amennyiben füldugó, fülhallgató, fejhallgató, fehérnemű, arckrém vagy épp dekorkozmetikai termékeknél, ha már viselték, ki- vagy felpróbálták/használták, akkor nincs helye elállásnak. Olyan zárt csomagolású áru tekintetében, amelynek csomagolása felbontásra került az egészségvédelmi és higiéniai okokból nem küldhető vissza (45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet értelmében).

30. Megkaptam a levásárlást de kisebb összegű, mint a korábbi elállás, megoldható így? - A levásárlást csak azonos vagy magasabb értékű rendelés feladása során tudja érvényesíteni, erre akár több hónap is rendelkezésére áll, amennyiben mégse levásárlást szeretne, kérhető a levásárlás értékének a visszautalása. Fontos, hogy ez csak regisztrált felhasználóknak elérhető.

Termék átvételhez kapcsolódó kérdések: 

31.  Az üzletben van lehetőség azonnali vásárlásra? - A Berettyó utcai üzletünk csak átvételi pont, rendelés leadása után tudjuk biztosítani a termék átvételi lehetőségét, a weboldalunkon feltüntetett határidővel.

32. Meddig tudom átvenni a rendelésem? - Rendelésedet 4 munkanapon keresztül tartjuk az átvételi pontunkon, abban az esetben, ha nincs lehetőséged 4 munkanapon belül átvenni rendelésedet, kérés szerint további 2 nappal hosszabbítható az átvételi idő.

33. Mikor mehetek a rendelésért? - Amint a rendelésed megérkezett az átvételi pontra, és előkészítettük átadásra rendszerünk értesítést küld neked, hogy átvehető a rendelésed.

34. Nem kaptam még értesítést, de a környéken járok éppen, előfordulhat, hogy már át tudom venni a rendelésem? - A rendelést csak az értesítés után tudod átvenni, amíg azt nem kaptad meg addig a termék nincs az átvételi ponton.

35. A weboldalon megjelölt időpontnál hamarabb van lehetőség átvenni a terméket? - A rendelés átvételét a weboldalunkon jelzett időpontra tudjuk biztosítani.

36. Komplett számítógépet rendeltem, ki tudom próbálni azt az átvételi ponton? - A számítógép tesztelésére nincs lehetőség az üzletünkben, minden általunk összeszerelt számítógépet tesztelünk az átadás előtt.

37. A rendelésemet ismerős/rokon/kolléga venné át, szükséges ehhez felhatalmazás vagy bármilyen dokumentum? - Amennyiben rendelésedet előre kifizetted, kérjük add meg az átvevő nevét, aki bármilyen személyazonosságot igazoló dokumentum (szem.ig., jogosítvány, diákigazolvány stb.) felmutatása után átveheti a rendelést. Helyszíni fizetés esetén, előzetes egyeztetés nélkül is átvehető a rendelés.

38. Meddig van nyitva az átvételi pont? - Hétköznapokon 10:00-18:00-ig, hétvégéken az átvételi pontunk zárva van.

39. Kapok számlát az átvétel során? - A rendeléshez tartozó számlákat minden esetben e-mailben küldjük PDF. formátumban, azonban az átvétel során, kollégáinktól kérheted kinyomtatva is.

Termékekhez kapcsolódó gyakori kérdések:

40. Megkaptam a vezeték nélküli egeret, azonban az USB vevő nem volt a csomagban, mi a teendő? - A legtöbb gyártó az USB vevőegységet az egér aljában helyezi el, az elem takaró fedél mellett vagy épp benne az elem alatt. Amennyiben az egér bluetooth-os abban az estben a gyártó nem biztosít hozzá USB vevőegységet, ugyanis az egér a számítógéppel bluetooth kapcsolaton keresztül kommunikál.

41. A billentyűzet leírásában magyar kiosztás/nyelv van feltüntetve, de a képeken angol a billentyűzet, most akkor milyen a kiosztás? - A termékfotó csupán illusztráció. Ha a termék nevében valamint leírásában megtalálhatóak a következő jelzések: ,,HUN, HU, magyar" akkor a billentyűzet magyar kiosztással rendelkezik. Nagy általánosságban kijelenthető, hogy a gyártók a nemzetközi kiosztással promotálják a termékeiket, nem pedig a magyar kiosztással.

42. A weboldalon a termék nevében leírásában az szerepel hogy vegyes színekben/mintában ki tudom választani hogy melyiket kérem? - Ezen termékek esetében a szín/minta nem választható, a terméket beszállítónk vegyes színben küldi, nincs ráhatásunk az érkező termék színére vagy mintájára.

43. A végleges adattörlő kódot hol tudom igényelni a termékhez? - A végleges adattörlő kód a rendeléshez tartozó számlán kerül feltüntetésre, a termék neve alatt. A végleges törléssel kapcsolatban további információkat itt találsz: https://veglegestorles.hu/

44. Meg tudom tekinteni vagy kipróbálni vásárlás előtt a kívánt terméket? - Webáruházunk nem rendelkezik kiállítóteremmel, továbbá az átvételi ponton nincs készletünk, így a termék csak a rendelés leadása után, átvételkor tekinthető meg. 

45. Internetet szeretnék elosztani, mit vegyek? - Internet elosztásra mindenképpen switch vásárlása javasolt. A switchet a router után kell közvetlen bekötni, majd a switchből külön kábelekkel szétosztható a jel.

Érdeklődés:

46. Vállalják a számítógépem karbantartást, takarítást, újrapasztázást? - Webáruházunk nem vállal takarítási és karbantartási munkálatokat.

47. Vállalják a számítógépem összeszerelését vagy átszerelését? - Garanciális okokból kifolyólag kizárólag csak a nálunk vásárolt alkatrészek összeszerelését vállaljuk. Más forrásból beszerzett, hozott komponensek beszerelését nem vállaljuk, még akkor se, ha 1-2 alkatrész tőlünk lett vásárolva.

48. Részletfizetésre lehet vásárolni? - Webáruházunkban részletfizetéses vásárlásra nincsen lehetőség. Az aktuális fizetési módokról itt tudsz tájékozódni: https://www.pcx.hu/szallitas

49. Ha rendelek egy számítógépet, akkor a dobozokat megkapom hozzá? - Igen, az alkatrészek dobozait és a fel nem használt kiegészítőket minden esetben kiküldjük.

50. Kérhetek kedvezményt vagy viszonteladói kedvezményes árat a termékekre? - Weboldalunkon lévő árak a lehető legkedvezőbbek, így további kedvezményt sajnos nem tudunk biztosítani.

51. Fizethetek utólagos utalással? - Webáruházunkban utólagos átutalásra nincsen lehetőség. Az aktuális fizetési módokról itt tudsz tájékozódni: https://www.pcx.hu/szallitas

52. 30 napos átutalási idő lehetséges? - A kifizetetlen rendeléseket maximum 5 napig tudjuk tartani. A rendelés végösszegét a díjbekérőn feltüntetett dátumig szíveskedj teljesíteni.

53. Az átvételi ponton hogyan tudok fizetni? - Az átvételi pontunkon fizethetsz készpénzzel vagy bankkártyával is. Ha az átvételkor szeretnél fizetni, akkor rendelés feladáskor válaszd a ,,fizetés átvételkor” lehetőséget.

54. SZÉP-kártyával lehet fizetni? - Webáruházunkban SZÉP-kártyás fizetésre nincsen lehetőség. Az aktuális fizetési módokról itt tudsz tájékozódni: https://www.pcx.hu/szallitas

55. Milyen bankkártyával tudok fizetni? - Webáruházunkban online bankkártyás fizetést Mastercard, Maestro és VISA kártyával tudsz kezdeményezni.

56. PayPal-al lehet fizetni? - PayPalos fizetésre nincsen lehetőség.

57. Revolut kártyával lehet fizetni? - Amennyiben a Revolut kártyád Mastercard, Maestro, vagy VISA alapú, akkor igen tudsz azzal fizetni. Fontos, hogy ne egyszer használatos “eldobható” kártyát használj. Ez azért fontos, mert ha valami miatt visszatérítést kezdeményezünk, akkor az nem fog megvalósulni.

58. Új számítógépet szeretnék vásárolni, beszámítják a korábban vásárolt számítógépem alkatrészeit? - Webáruházunk nem értékesít használt alkatrészeket, így sajnos beszámítani sem tudjuk új rendelésében azokat.

59. Van több utalványom, amit szeretnék felhasználni, lehetséges egy rendelésben aktiválni mindet? - Rendelés feladása alkalmával csak 1db utalványt tudsz felhasználni, további utalványok aktiválása esetében kérjük keresd fel ügyfélszolgálatunkat a [email protected] címen.

60. Az Árukeresőn más ár volt megadva, mint az Önök weboldalán, melyik ár az érvényes? - A weboldalunkon feltüntetett árak érvényesek, ugyanis azok nálunk akár naponta többször is frissülnek, ellenben az Árukeresőn feltüntetett árak nem követik pontosan az aktuális árainkat.

61. Telefonon, e-mailben vagy chaten tudok rendelni? - Rendelésfeladásra csak a weboldalunkon van lehetőség. Telefonon, e-mailben és chaten nem tudunk rendelést rögzíteni.

62. Hibásan került kiszámlázásra a rendelésem. Módosítható a számla? - Igen, ehhez a rendelési azonosítódat és a pontos számlázási adatokat küld el nekünk e-mailben a [email protected] címre. A módosítás 1-2 héten belül megtörténik.

63. Használtan vettem egy alkatrészt, aminek a garanciája a PCX-hez szól. Hogyan érvényesíthetem? Ezzel kapcsolatban a garanciális részlegünk tud neked segíteni a [email protected] e-mail címen.

64. Hűtő vásárlása esetén kérhető a régi készülék elszállítása? - Természetesen kérheted a régi készülék elszállítását, ezt a rendelés leadásakor a “Megjegyzés az ügyfélszolgálatnak” rovatban tudod jelezni.

65. Az épített számítógépekre mennyi garancia érvényes? - Az általunk összeszerelt számítógépekre alkatrész garanciát vállalunk. Ez azt jelenti, hogy az alkatrészek adatlapjain látható garanciaidők érvényesek összeszerelés esetén is.

66. Ha cégként vásárlok, akkor mennyi garancia van a termékekre? - Céges vásárlás esetén is a termékek adatlapjain látható garanciaidők érvényesek.

67. Árajánlat kérése van lehetőség? - Amennyiben írásos ajánlatot szeretnél igényelni, akkor kérjük, hogy adj fel rendelést a keresett eszközökre weboldalunkon, a megjegyzésben jelezve ajánlatkérési igényedet. Ajánlatkérő rendelésed beérkezését követően elküldjük az írásos ajánlatunkat pdf formátumban. Rendelésedet az ajánlat elfogadását követően kezdjük meg. Ajánlatunk az aktuális valuta árfolyamok, illetve beszállítói árak függvényében változhat, 3 munkanapig érvényes.

68. Összevonható a két rendelésem, ha eltérő a számlázási cím? - Eltérő számlázási cím esetén nem tudjuk a két rendelést összevonni.

69. Tönkrement egy termék, még van rá garanciám. Mit csináljak? - Garanciális ügyintézéshez töltsd ki a hibabejelentőnket: https://www.pcx.hu/hibajelento Ha regisztráció nélkül rendeltél, akkor a bejelentkező panelen a "Nem tudok belépni, mit tegyek?" lehetőséget választva, a rendelésben megadott e-mail cím megadását követően az "Új jelszó kérése" gombot kell megnyomni. Rendszerünk ezt követően a megadott e-mail címre elküldi a belépéshez szükséges adatokat.

70. Mennyi ideig tart garanciális ügyintézés? - A garanciális ügyintézés ideje sok mindentől függ. Általánosságban kijelenthető, hogy 15-30 napon belül lezárul az ügymenet. Ha már folyamatban van egy ügymeneted, akkor a pontos információkért keresd fel a garanciális részlegünket a [email protected] e-mail címen.

71. Mi a garancia elérhetősége? - A garanciális részlegünket e-mailben tudod elérni a [email protected] címen. Telefonszám nem elérhető hozzájuk.

72. Betudtok szerezni olyan terméket, ami nem elérhető az oldalatokon? - Kínálatunk folyamatosan bővül és változik, az oldalunkon aktuálisan szereplő termékek beszerzését tudjuk biztosítani.

73. Nem azt kaptam, mint amit megrendeltem, mit tegyek? - Ha más terméket kaptál, mint amit rendeltél, akkor magát a terméket ne bontsd ki. Készíts róla pár fotót és küld el az ügyfélszolgálatunknak e-mailben a történtekkel együtt.

74. Sérülten kaptam meg a rendelésemet, mit tegyek? - Kérjük, hogy készíts pár képet a doboz külső és belső csomagolásáról, valamint magáról a termékről is. Ezeket a képeket és a történteket kérjük, hogy küld el az ügyfélszolgálatunknak e-mailben.

Aktív rendelés:

75. Van már egy rendelésem, hozzáadhatok még egy terméket? - Rendelés bővítésre nem minden esetben van lehetőség. Amennyiben a rendelésed utánvétes és még nem került elcsomagolásra, akkor az utólagosan módosítható. Ehhez kérjük, hogy adj fel új rendelést a kért eszközre, a megjegyzésben jelezve, hogy mely korábbi rendeléseddel kéred a teljesítését. Aktuális rendelésedet az új beérkezéséig várakoztatjuk. Amennyiben a rendelésed már kifizetésre került, akkor az ÁSZF-ünk alapján sajnos nem módosítható. Lehetőségünk van a rendelés törlésére és a tranzakció visszafordítására, így új megrendelés feladható. Ehhez mindenképpen írj nekünk a [email protected] e-mail címre.

76. Le tudom mondani a rendelésemet? - Lemondási szándékodat küldd el nekünk a rendelési azonosítóddal együtt a [email protected] e-mail címre. Amennyiben a rendelésed már szállítás alatt van, akkor lemondásra nincsen lehetőség. Ebben az esetben a legegyszerűbb az, ha kézbesítéskor megtagadod az átvételt, így a csomag automatikusan visszakerül központunkba.

77. Mikorra várható a rendelésem? - Minden esetben a termékek adatlapjain látható várható átvételi időkkel tudunk dolgozni. Ha megrendelésed már elhagyta raktárunkat, akkor rendszerünk a rendelésben megadott e-mail címre kiküldi a nyomkövetési számot és a rendeléshez tartozó számlát + garancialapot. A nyomkövetéshez a szállító cég oldalán található, direkt erre a célra létrehozott felületet használd, hogy pontos és naprakész információkat kaphass a csomagod útjáról. Abban az esetben, ha valami miatt a vállalt időpontnál később tudjuk feladni a csomagodat, akkor arról e-mailben tájékoztatunk.

78. Mára volt kiírva a kézbesítés, de még nem kaptam meg a rendelésem. - Amennyiben a rendelésed már elhagyta raktárunkat és kaptál nyomkövetési számot, akkor a szállító cég ügyfélszolgálatán tudsz tájékoztatást kérni csomagod hollétéről.

79. Expressz szállítást kértem, de nem kaptam meg időben a rendelésemet. - Amennyiben expressz szállítással kérted a rendelésedet és nem tartottunk magunkat a vállaltakhoz, akkor jelezd nekünk a [email protected] e-mail címen és visszatérítjük a szállítási díj felárát.

80. Rendelések menüpont alatt azt látom, hogy “Érkező” státuszban van a rendelés, ez azt jelenti, hogy több ideig tart a termék beérkezése? - Az érkező státusz azt jelenti, hogy a termék úton van a központi raktárunkba, abban az esetben, ha csúszik a rendelés kiszállítása e-mailben értesítünk, amennyiben a termék nem elérhető “Hiányos” státuszban jelenik meg.

81. Nem tudtam átvenni a rendelésem automatából, csomagpontról, futártól, kérhetem a csomagom újra kiszállítását? - Amennyiben igényt tartasz továbbra is a csomagodra kérjük jelezd felénk a [email protected] címen, az e-mailben megjelölve a szállítási címet (akkor is, ha megegyezik az előző szállítási címmel).

82. Nem kértem háztól-házig garanciát és szállítás biztosítást sem, miért került bele a rendelésembe? - Az említett szolgáltatások a szállítási adatok kitöltésekor szabadon eltávolíthatóak. Ezek nem kötelező költségek, amennyiben nem igényled az említett szolgáltatások kérjük vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a [email protected] címen.

83. A rendelésemet a központi raktárban kell átvennem. Mikor mehetek és hogyan fizethetek? - Központi raktárunk címe: 1046 Budapest Knézits Károly utca 4-6. (Nyitvatartásunk: H-P 10:00 - 17:00). A rendelés kifizetésére az átvételi pontunkon van lehetőséged nyitvatartási időben, az alábbi címen: 1138 Budapest, Berettyó u. 2. (Nyitvatartásunk: H-P 10:00 - 18:00). Ezt követően az ott kapott számlával a központi raktárunkban tudod átvenni a rendelését.

SZÁMÍTÓGÉPPEL, FRISSÍTÉSSEL, BESZERELÉSSEL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK:

84. Összeállítottam Önöknél egy konfigurációt, rendelés leadása előtt van lehetőség ennek az ellenőrzésére? - A gépösszerakó oldalon található elküldöm gomb segítségével, a [email protected] e-mailre címezve el tudod küldeni nekünk az összeállított konfigurációt ellenőrzésre.

85. Saját videokártyával rendelkezem. Így is rendelhetek komplett számítógépet? - Igen, természetesen így is rendelhetsz. A rendelés leadásakor a megjegyzés rovatban jelezd, hogy saját videokártyával rendelkezel. Megköszönjük, ha leírod a pontos típusát is, így szerelőink ennek megfelelően készítik elő a kábeleket.

86. Saját háttértárolóval rendelkezem. Előtudjátok készíteni a kábeleket? - Természetesen ez megoldható. A rendelés leadásakor a megjegyzés rovatban jelezd, hogy saját háttértárolóval rendelkezel és kérjük add meg a darabszámot is. Szerelőink ennek megfelelően készítik elő a kábeleket.

87. BIOS frissítést vállaltok? - Garanciális okokból kifolyólag csak a nálunk vásárolt alaplapok BIOS frissítését vállaljuk. Ha még vásárlás előtt állsz, akkor helyezd kosárba a kívánt alaplapot és pipáld be a BIOS frissítés szolgáltatást. Ennek az aktuális árát a weboldalunkon találod meg. Ha már megvásároltad tőlünk az alaplapot és utólag jöttél rá, hogy szükség lenne a frissítésre, akkor vedd fel velünk a kapcsolatban a [email protected] e-mail címen.

88. Processzor beszerelést vállaltok? - Garanciális okokból kifolyólag csak a nálunk vásárolt processzor beszerelését vállaljuk a nálunk vásárolt alaplapba. Hozott alkatrészekkel nem vállalunk ilyen munkálatokat.

89. Nem ad képet a számítógép. - Gyakori hiba, hogy dedikált videokártyával rendelkező felhasználók tévesen az alaplapi videokimenetbe csatlakoztatják a monitort ahelyett, hogy a videokártyába kötnék azt. Ha dedikált videokártyával rendelkezel ügyelj arra, hogy a kábeleket ennek megfelelően csatlakoztasd. Ha integrált videokártyát használsz, akkor pedig az alaplapba kell csatlakoztatni.

90. Ha kérem akkor levideózzátok a számítógépemet? - A videós PC-k előre ütemezett projektek, illetve sok mindentől függ, hogy melyik összeállítások kerülnek kiválasztásra. Ennek ellenére a megrendelés feladáskor a megjegyzés rovatba jelezheted felénk, ha szívesen látnád a konfigodat videóban. Így az illetékesek biztosan felfigyelnek rá, azonban így se garantált a sorra kerülés.

91. Nem kaptam CD-t a videokártyához és az alaplaphoz. - A gyártók már több éve nem csomagolják a termékeikhez a drivereket tartalmazó CD-t, ugyanis ezeket a drivereket már a gyártói oldalról le lehet tölteni, illetve a Windows automatikusan legfrissebbet telepíti fel.

92. Vettem egy SSD-t és nem látja a rendszer. - Ez egy normális jelenség. A HDD és az SSD máshogy működik, mint egy pendrive. Ezek az eszközök az első csatlakozást követően nem lesznek egyből használhatóak. Először particionálni és formázni kell az eszközöket. Erről itt találsz bővebb segítséget: https://support.microsoft.com/hu-hu/windows/merevlemez-part%C3%ADci%C3%B3-l%C3%A9trehoz%C3%A1sa-%C3%A9s-form%C3%A1z%C3%A1sa-bbb8e185-1bda-ecd1-3465-c9728f7d7d2e Az ,,Új partíció (kötet) létrehozása és formázása” rész alapján járj el.

93. Cicergő, sípoló hangot ad a videokártyám, tápegységem. - Ez egy normális jelenség. Ezzel kapcsolatban itt találsz egy részletes magyarázatot: https://prohardver.hu/tudastar/a_tapellato_aramkorok_cicergese_sipolasa.html

94. Miért kevesebb a háttértároló szabad tárhelye, amikor még semmit se tettem rá? - A valós tárhely mindig valamennyivel kevesebb annál, mint ami a termék nevében szerepel. Ezzel kapcsolatban itt találsz egy részletes táblázatot: https://www.seagate.com/gb/en/support/kb/why-does-my-hard-drive-report-less-capacity-than-indicated-on-the-drives-label-172191en/

95. Tesztek hűtőpasztát a processzorra vagy rendelnem kell a számítógéphez? - Minden esetben teszünk hűtőpasztát a CPU-ra. Ha nem a CPU hűtő gyári pasztáját szeretnéd kérni, akkor tegyél a rendelésbe olyat pasztát, amit szeretnél, hogy felhasználjuk a szereléshez.

96. Miért nem forog a videokártyám ventilátora? - A mai videokártyák már bizonyos hőfok felett kapcsolják csak be a ventilátorokat. Ez gyárilag általában 60-70 fok környéke. Ha ezen változtatni szeretnél akkor az MSI Afterburnert javasolt használni.

97. Milyen programmal tudom monitorozni a gépem teljesítményét? - Mi az MSI Afterburnert javasoljuk a Riva Tunerrel együtt. Illetve további részletekbe menő adatokat a HWInfo tud mutatni.

98. Hogyan tudom törölni a videokártya drivert? - A legalaposabb driver törléshez a DDU nevezetű programot javasoljuk, ami biztosan minden videokártya drivert eltávolít, így nem fog összeakadni az újjal.

99. Miért melegedik a számítógépem? - A melegedést több minden okozhatja. Érdemes megfelelően szellős előlapú gépházat választani, ami rendelkezik ventilátorokkal. Ezen kívül a CPU fogyasztásához igazítva kell optimális teljesítményű hűtőt választani.

100. Az AMD processzor tényleg nem kompatibilis az Nvidia videokártyáival? - Az AMD alapra épülő számítógépbe nyugodtan választható Nvidia gyártmányú kártya, a két komponens teljesen kompatibilis egymással, ahogyan az Inteles alapokhoz is választható AMD videokártya. Csak a processzor és az alaplap esetében kell erre figyelni ugyanis az AMD processzorok csak az AMD alaplapjaival kompatibilisek, az Intel processzorai pedig csak az Intel alaplapjaival.

PCX 2006-2024.
Kapcsolat: [email protected]
Cookie / süti kezelés Az oldalon cookie-kat használunk, melynek részleteit itt találod.