Vásárlási feltételek
(A vásárlással kapcsolatos egyéb, itt nem részletezett pontokat az ÁSZF-ben találod)
1. Alapvető információk:
Az ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan kereskedelmi ügyletre, amely a PCX webáruház és a Vásárló (a továbbiakban: Vásárló) között elektronikusan jön létre.
Vásárló alatt értjük valamennyi természetes -és jogi személyt, valamint a jogi személyiséggel nem rendelkező jogalanyokat. A Vásárló fogalma magában foglalja a fogyasztó fogalmát.
A Ptk. 8:1.§ 3. pontja értelmében fogyasztó a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy.
A PCX Webáruház használatával, illetve a regisztrációval a Vásárló elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el a PCX ÁSZF-ben foglalt rendelkezéseket.
1.1. Hogyan vásárolhatsz?
Vásárolni rendelés alapján van lehetőséged, melyhez nem szükséges külön regisztrálnod.
A rendelést weboldalunkon keresztül tudod feladni.
Regisztráció nélkül történő vásárlás esetén a rendszerünk automatikusan létrehoz egy alap szintű regisztrációt, hogy a rendelésedet kezelhessük. A regisztráció belépést követően bármikor módosítható.
A rendeléshez helyezd a kosárba a megvásárolni kívánt termékeket, majd a "Kosár" ikonra kattintva haladj végig a rendelési folyamaton, a végén a Rendelés feladására kattintva.
A rendelésről visszaigazoló levelet küld rendszerünk.
A rendelés feldolgozásáról, összekészítéséről és a várható átvételről folymatosan tájékoztatunk e-mailben, ezért fontos, hogy rendszeresen olvasott e-mail címedet pontosan add meg és ellenőrizd a spam mappát is.
A vásárlást igazoló számlát, mely a hazai jogszabályoknak megfelel, hiteles, elszámolásra alkalmas, az átvételi értesítő levélhez mellékeljük. A számlát őrizd meg az elállási jog és a szavatossági illetve jótállási jog gyakorlása érdekében.
Előfordulhat, hogy a leveleződ az értesítő leveleket a spam vagy promóció mappába helyezi, ezért ellenőrizd azok tartalmát is és ha oda érkezik a levél, helyezd át az elsődleges fiókba, hogy legközelebb már oda érkezzen.
1.2. Átvétel a PCX átvevő ponton
A megrendelt termékeket lehetőséged van ingyen, szállítási költség nélkül átvenni az átvevő ponton.
Munkanapokon 8.00 óra előtt feladott rendelésedet átvételi értesítő sms és e-mail érkezését követően, 1-2 munkanapon belül átveheted. Az átvételre az értesítést követően 4 napod van, ezt követően a rendelés törlésre kerül.
Átvevő pontunk hétköznap 10.00-18.00 között tart nyitva, kizárólag átadás-átvételi feladatokat lát el rendelés alapján.
1.3. Átvétel kiszállítással Fix Ponton vagy Csomagautomatában
Munkanapokon 8.00 óra előtt feladott rendelésedet várhatóan 1-2 munkanapon belül átadjuk kézbesítésre, ha az beszállítói oldali késedelem nélkül hiánytalanul összeállításra került.
Az átadás napján, az esti órákban e-mailt küldünk, hogy a következő napon csomagod érkezik, ehhez a levélhez fogjuk mellékelni a számlát és a garancialevelet is (spam és promóció mappák tartalmát is ellenőrizd).
Fizetésre készpénzben és egyes esetekben bankkártyával is lehetőség van, ha nem akarsz utólag fizetni, válaszd a rendelés feladása során az előre utalást vagy a bankkártyás fizetést.
A szállítás napközben történik, ezért kérjük olyan címet adj meg, ahol lehetőséged van a nap folyamán átvenni a rendelésedet.
Foxpost és Posta Csomagautomatákban csak bankkártyával van lehetőséged fizetni, ha a rendelés során nem fizetted ki az oldalon a rendelésedet. A csomagautomatákban 3 nap áll rendelkezésedre, hogy átvedd a rendelésedet.
Posta, MOL és COOP pontokon 4 munkanapon belül van lehetőséged a rendelés átvételére, készpénzzel és bankkártyával is fizethetsz ha a rendelés során nem fizetted ki a rendelésedet.
1.4. Szállítási díjak és feltételek...
Átvétel Posta, MOL, Coop Ponton és Posta Csomagautomatából
Posta, MOL, Coop Ponton, Postaautomatából vagy Foxpost csomagautomatából történő átvételnél azonos idővel számolhatsz, mint kiszállítás esetén, rendelésedet 1-2 munkanapon belül összeállítjuk, majd az átadásról e-mailben tájékoztatunk és a következő munkanapon már átveheted a rendelésedet.
Az átvételi értesítő levélhez mellékeljük a számlát és a garancialapot is (spam és promóció mappa tartalmát is ellenőrizd). Az átvételre 3 nap áll rendelkezésedre, ezt követően törlésre kerül, ezért csak akkor adj fel a rendelést, ha át tudod venni a megadott időn belül.
1.5. Szállítási díjak és feltételek...
Garanciális feltételek:
Külön vásárolhatógaranciák:
Az extra garanciákról itt olvashatsz bővebben:
1. Garancia szállítást is vásárolhatsz- mert enélkül a Te feladatod és költséged a hibás termék visszajuttatása átvevő pontunkra, de személyesen vagy Postán is lehetőséged van visszaküldeni a terméket a Kapcsolat alatt található címünkre.
Garancia szállítással mindössze a legközelebbi Posta Pontra kell befáradnod és a Hibabejelentő kitöltését követően elküldött fuvarlevéllel díjmentesen feladhatod a hibás eszközt, majd javítást vagy cserét követően díjmentesen visszaszállítjuk azt.
Igyekszünk a garanciális meghibásodással leadott termékek ügyintézését minél rövidebb idő alatt lefolytatni, melynek átlagos ideje 15 munkanap, de tekintettel arra, hogy a tényleges ügyntézés nem nálunk történik, előfordulhat, hogy a legnagyobb igyekezetünk ellenére is tovább tart a folyamat.
2. Cseregarancia szolgáltatásunkkal nem kell megvárnod az javítás végén, a hibás eszközt bevizsgáljuk és ha hibás, néhány napon belül cseréljük.
Fontos, hogy alaposan ellenőrizd a küldeményt az átvétel során és ha sérült, jegyzőkönyvben, dokumentumban jelezd ezt a futárnak, és rögzítsd még a futár jelenlétében, mert az átvételt követően már vitatható a sérülés eredete.
3. A szállítási sérüléseket Szállítás biztosítás szolgáltatásunkkal tudod kivédeni, így az átvételt követően 24 óra áll rendelkezésedre az esetleges sérülés jelzésére.
Szolgáltatásainkat Garancia Extra-ként a következőekben olvashatod.
4. Garancia Extra:
Extra garanciáinkkal nem csak a vásárlás lesz kényelmes, de egy esetleges meghibásodás vagy sérülés esetén is gyorsan és költségmentesen elhárítjuk a problémát. Extra garanciáink, melyeket a rendelés során választhatsz ki.
A GARANCIA TARTALMA RÉSZLETESEN:
Garancia szállítás:
Garanciális meghibásodás esetén nem a Te feladatod és költséged a hibás termék visszaszállítása, a hibabejelentő kitöltését követően elküldött fuvarlevéllel díjmentesen leadhatod a küldeményt a hozzád legközelebb eső Posta Pontra és javítást vagy cserét követően ingyenesen visszaszállítjuk az általad megadott címre. A szolgáltatást elegendő egyszer megváltanod a rendelés feladása során, és a számlán szereplő összes termék garanciális meghibásodása esetén jogosult vagy az ingyenes oda-vissza szállításra.
Cseregarancia:
Cseregaranciával nem kell várnod a szervizre, nincsen hetekig tartó ügyintézés, a terméket bevizsgáljuk és ha hibás, saját költségünkön cseréljük azt. A szolgáltatást a rendelés során tudod kiválasztani az adott termékhez és igénybevételével a vásárlást követő 1 éven belül vagy jogosult a hibás termék cseréjére. A cserét a hibás termék átvételétől számított 5 munkanapon belül vállaljuk, ha ezt nem tudjuk megtenni, visszafizetjük a vételárat. A szolgáltatást a rendelés feladása során, a kosárban tudod kiválasztani.
Szállítás biztosítás:
A sérülésmentes kézbesítést az átvételig tudjuk garantálni, ha az átvétel során nem jelzed a sérülést, csak később tapasztalod, már nem igazolt a keletkezés helye. Azért, hogy az esetleges kényelmetlenségeket kivédd és nem Te veszed át a csomagodat, vagy nem szeretnél meglepetéseket, válaszd a rendelés során a Szállítás biztosítást és így az távételt követően 24 óra áll rendelkezésedre, hogy a rejtett szállítási sérüléseket jelezd felénk. Szállítás biztosítással akkor is cseréljük vagy térítjük a sérült terméket, ha az átvétel során nem vetted észre a sérülést, de az átvételt követően 24 órán belül írásban, csatolt fényképekkel jelezd ügyfélszolgálatunk felé.
Fontos!
- Kérjük, hogy csak abban az esetben adj fel rendelést, ha azt valóban át szeretnéd venni! Nagyon sok munkát, időt és energiát fektetünk abba, hogy a megrendelésedet megfelelő színvonalon szolgálhassuk ki.
- Ha rendelésedet feladod, de nem veszed át, azzal ezt a munkát teszed értelmetlenné, ezért alaposan fontold meg mielőtt rendelsz.
- Előfordulhat a legjobb szándék mellett is, hogy valami közbejön és mégsem tudod megvásárolni amit szerettél volna. Ez esetben kérjük, hogy tisztelj meg bennünket azzal, hogy mielőbb jelzed felénk levélben: [email protected].
- Köszönjük, hogy megfontolt vásárlásoddal segíted a munkánkat és az áraink alacsony szinten tartását!
4.6. Számlázás
- Védjük a fákat, spórolunk a papírral, 2013-tól a számlát elektronikusan továbbítjuk a rendelés során megadott e-mail címre. Kiszállítás és fix pontos átvétel esetén az átvételi szállítási értesítő levélhez mellékeljük, melyet egyes levelezők a promóció vagy spam mappába helyeznek.
- Személyes átvételnél a számlát kinyomtatjuk és e-mailben is elküldjük.
- A számla a jogszabályi előírásoknak megfelel, Áfa tartalommal rendelkezik sorszámozott, nyilvántartott, kinyomtatva elszámolásra alkalmas, aláírás és bélyegző nélkül is hiteles.
- Számlát kizárólag valós vásárlói adatokkal tudunk kiállítani, érvényes számlázási adatok hiányában a rendelésed törlésre kerül vagy az átvétel megtagadható.
- Garanciális hiba esetén az elektronikus számlával és garancialappal egyaránt igazolhatod a vásárlást, de számla szám vagy rendelési azonosító alapján is visszakereshető.
- Fontos! A számlázási adatokat pontosan add meg, mert a kiállított számlát nem tudjuk módosítani. Amennyiben a kiállított számla nem felel meg (helytelen számlázási adatokat adtál meg, nem megfelelő a fizetési mód), úgy a tárgyhónapban kiállított számlát az adott hónapban tudjuk az eredeti számla törlése és új számla kiállítása mellett módosítani, melynek díja 1.490 Ft. Tárgyhót követően a számla már díj ellenében sem módosítható.
Átutalás vagy bankkártyás fizetés esetén a számla vagy bankkártya tulajdonosának meg kell egyeznie a számlán szereplő vásárlóval.
- A vételárat előre utalással vagy az átvétel során készpénzzel illetve bankkártyával tudod kiegyenlíteni. Kérjük NE Postai befizetéssel egyenlítsd ki a vételárat, mert annak nyomon követése nehézkes ezért a rendelésedet késve tudod csak átvenni, valamint a Posta által terhelt lényegesen magasabb tranzakciós díjat Neked kell az átvétel során utólag kiegyenlíteni.
- Előre kifizetett rendelések esetében a módosítás nem lehetséges. A fizetést követően az adott a megrendeléshez nem adhatóak hozzá/távolíthatóak el további tételek. Szintén nem módosíthatóak a csomagolás alatt lévő rendelések.
4.7. A kosár és az árak
- Rendszerünk tárolja a virtuális kosár tartalmát, így, ha egy megkezdett rendelést a későbbiekben szeretnél feladni, arra is van lehetőséged, figyelembe véve az aktuális készletet és árakat.
- Ennek értelmében ha az adott tétel elfogy készletről, a kosárból kikerül, így hiába tetted be korábban, megrendelni már nem fogod tudni.
- Rendszerünk folyamatosan frissíti az árakat, így, ha változik a termék aktuális ára, a kosárban megjelenő ár is változni fog.
- Bár a kosár nem vész el, mégis javasoljuk, hogy rendelésedet ne várakoztasd a kosárban, hanem add fel, amikor eldöntötted, hogy mit szeretnél vásárolni.
- Mindezeken túl előfordulhat, hogy egy termék a rendelés pillanatában elfogy. Amennyiben ez történik, jelezzük feléd e-mail útján és lehetőséged van a hiányzó terméket mással pótolni, vagy a hiányzó termék nélkül kérni rendelésed teljesítését.
- Fontos, hogy az oldalon szereplő termékek minden esetben rendelés alapján, beszállítói készletből elérhetőek. Ha a rendelés közben elfogy a termék, változik az ára, nem tudjuk az eredeti áron beszerezni, minden esetben jelezzük azt feléd és lehetőséged van a rendelésedet módosítani vagy visszautasítani.
- Az átvétel során fizetendő ár, az az ár, amit a rendelés leadásának pillanatában rögzít a rendszerünk és a visszaigazoló levélben érkezik.
- Az árváltozás jogát fenntartjuk, különös tekintettel a rendszerhibákra és a beszállítói tévedésekre. Amennyiben a piaci ártól számottevően eltérő árat tapasztalsz, kérjük jelezd ügyfélszolgálatunkon, hogy a hibát javíthassuk, hiszen a rendelésedet nem fogjuk tudni teljesíteni ha rendszerhiba miatt tévesen jelent meg az ár.
4.8. Hogyan tudsz fizetni?
- Ha nem akarsz készpénzzel fizetni, válaszd a bankkártyás fizetést vagy az előre utalást és a rendelés beérkezését követően díjbekérőt küldünk, mellyel elutalhatod a vételárat és az átvétel során már nem kell készpénzt használnod és az utánvét beszedés díját is megspórolod. Kérjük vedd figyelembe, hogy előre utalás és kártyás fizetés esetén a rendelés teljesítését a vételár beérkezését ill. az online kártyás fizetést követően kezdjük meg.
- A futárnál készpénzzel vagy bankkártyával is tudsz fizetni, ha korábban nem utaltad el előre a vételárat.
- Válaszd az előre utalást, ha az utánvét kezelés díját szeretnéd megspórolni. Előre utalás esetén a rendelésben szereplő árak 24 órán belüli fizetés esetén érvényesek, ezt követően változhatnak.
- Az előre utaláson kívül az átvétel során készpénzzel és bankkártyával is lehetőséged van fizetni.
- A visszaélések elkerülésének érdekében, ha előre utalással fizetted a rendelésedet és azt az átvevő pontunkon szeretnéd átvenni, az átvétel jogosultságát igazolnod kell a személyi igazolványoddal.
- Céges vásárlásnál aláírási címpéldány vagy meghatalmazás is szükséges az átvételhez. Posta, MOL és Coop pont átvételnél az átadó pont szintén kérheti a személyi igazolványodat.
- 500.000 Ft rendelési érték felett csak előre utalással vagy bankkártyával van lehetőséged vásárolni.
4.9. Mit nyerhetsz ha regisztrálsz?
Nem akarsz lemaradni az újdonságokról, akciókról és a kedvezmény kuponokról? Iratkozz fel hírlevelünkre és első kézből értesülhetsz.
Az akciós levelekről bármikor leiratkozhatsz, csak küldd el ezt a kérésed nekünk e-mailben.
Talán mondanunk sem kell, hogy az adataidat bizalmasan kezeljük, azokat csak a számlázáshoz és a szállításhoz használjuk, más részére nem adjuk ki, adatkezeléseinkről bővebben olvashatsz az Adatkezelési Tájékoztatóban.
Kövess minket a Facebookon is, hogy az egyedi Facebook akciókról és nyereményjátékokról se maradj le.
4.10. Jótállási és szavatossági feltételek
Erre vonatkozóan bővebb információkat találsz honlapunkon is közzétett ÁSZF-ben.
A 151/2003 kormányrendelet alapján az az általunk forgalmazott tartós fogyasztási cikkek esetében a jótállás legalább 1 év, de egyes gyártók esetében ennek többszöröse is lehet.
A termékek jótállási idejét a termék részletes leírásánál, a lap alján találhatod, valamint a jótállási jegyen illetve a számlán a termék megnevezése mellett szintén olvasható.
A 49/2003. GKM rendelet alapján az általunk értékesített termékekre - azok rendeltetésszerű használata mellett - szavatosságot vállalunk, amennyiben az értékesített termék az értékesítés időpontjában nem felel meg a jogszabályban illetve a szavatossági feltételekben foglalt előírásoknak.
A 151/2003 Korm. rendelet illetve 49/2003 GKM rendelet alapján bejelentett jótállási igényt abban az esetben tudunk elfogadni, ha az eszköz használata rendeltetésszerűen történt. Nem rendeltetésű használatból eredő hiba, sérülés, különös tekintettel a fizikai sérülésekre és az eszköz módosítására, a jótállás elvesztését vonja maga után.
4.11. Vásárlástól való elállás
- A hazai szabályozás értelmében 14 nap áll rendelkezésre a vásárlástól való elállásra.
- Mik a legfontosabb tudnivalók az elállással kapcsolatban?
4.12. Elállási nyilatkozat
4.13. Adatkezelési szabályzat és üzemeltetőnk:
Adatkezelési szabályzatunkat itt találod: www.pcx.hu/adatkezelesi_szabalyzat
Az oldal fejlesztője, üzemeltetője és a tárhely szolgáltatást biztosítja: Net-Tech Consulting Kft.
Megjelenési és egyéb információk
PCX Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság (szolgáltató)
Székhely: 1046 Budapest, Knézits Károly u. 4. / vásárlókat nem fogad
Átvevő pont: 1138 Budapest Berettyó u. 2.
Cégjegyzékszám: 13-09-151035 Fővárosi Cégbíróság
Adószám: 23563539-2-41
Postacím: 1046 Budapest, Knézits Károly u. 4. / személyes leadás nem lehetséges
E-mail: [email protected]
Net-Tech Consulting Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság (tárhelyszolgáltató)
Székhely: 1191 Budapest Kisfaludy utca 16. 6/18.
Cégjegyzékszám 01 09 734001
Adószám: 13414300243
E-mail: ufsz[kukac] domainadminisztracio.hu