Ha meghibásodott, kérjük töltsd ki a: HIBAJELENTŐT
 
Átvevőhely: Budapest XIII. Berettyó u. 2.
Postacím: 1046 Budapest, Knézits Károly u. 4.

Figyelem!

Amennyiben a meghibásodás olyan alkatrészeket érint, amelyen személyes adatok lehetnek, kérlek vedd azt figyelembe, hogy a PCX maradéktalanul törekszik ügyfelei, vásárlói személyes adatainak a védelmére.

Ha azonban a meghibásodás olyan adattárolására alkalmas alkatrészeket érint, amelyen személyes adataid lehetnek, legyél tisztában a következőkkel:

  1. A meghibásodással érintett személyes adatokat tartalmazó adathordozók, adattárolók tartalmáért nem vállalunk felelősséget, ezért a napi mentésekről az otthoni használat során neked kell gondoskodnod!

  2. A meghibásodással érintett személyes adatokat tartalmazó adathordozók, adattárolók tartalmához csak a javítás idejére hozzá kell férnünk, ez azonban nem jelenti azt, hogy az ott található tartalmakkal visszaélnénk. Munkatársaink, alkalmazottaink adatvédelmi tudatossági képzésen is részt vettek, és az adathordozók tartalmával a javítás alkalmával nem foglalkoznak.

  3. A komplett számítógépek javítása esetén is a fenti iránymutatások irányadóak.

Kedves Vásárlónk!

Amennyiben a hiba engedi, mindig gondoskodjon az adathordozóinak megfelelő adatvédelméről. Mindig végezzen biztonsági mentést, tárolja titkosítva adatait, lássa el megfelelő védelemmel.

Ne hagyjon rajta személyes adatot, hiszen a gyártói garancia érvényesítése során külső szerviz partnereinkhez továbbítjuk az eszközöket és alkatrészeket.

Az így személyes adatokkal ellátott eszközök, adathordozók tartalmáért, azok további meglétéért a javítás során felelősséget nem tudunk vállalni!

Köszönjük!

Cseregarancia

- Cseregaranciával nem kell megvárnod az esetenként sajnos hosszadalmas szerviz ügyintézést, ha az eszköz a garancia keretei között meghibásodott, bevizsgáljuk és néhány napon belül cseréljük.

 

- A szolgáltatást a rendelés során tudod megváltani a kosárban található cseregarancia jelölőnégyzet kiválasztásával, a cseregaranciával elérhető termékek esetében.

- Meghibásodás esetén ha azonos termék nem elérhető, értékegyeztetést követően egy általad választott eszközre is levásárolhatod a vételárat. 

 

Háztól-házig garancia

- Hazai szervizhálózattal nem rendelkező alkatrészek esetén (asztali számítógép komponensek, perifériák, stb.) a meghibásodott terméket átvevő pontunkra kell eljuttatni, vagy
- Háztól-házig garancia megléte esetén kérjük töltse ki a pcx.hu/hibajelento-n található lapot. Ezt követően a termék posta hivatalban feladható az e-mailben küldött fuvarlevéllel, majd a javítást vagy cserét követően, ingyenesen visszaszállítja a javított, vagy csereterméket.

 

Garanciális hibabejelentés: HIBABEJELENTŐ

 

Pixelgarancia

- Pixelgaranciával nincs több zavaró pixelhiba a kijelzőn, ha 30 napon belül észlelsz akár egyetlen hibás pixelt is a kijelzőn, cseréljük az eszközt.

- A Pixelgaranciát a rendelés során tudod igényelni, a Pixelgarancia jelölő négyzet kiválasztásával, a pixelgaranciával elérhető termékek esetében.

- A pixelgaranciát a vásárlástól számított 30 napon belül teljes pixelhiba esetén tudod igénybe venni, háztól-házig garancia megléte esetén az oda-vissza szállítás sem a te gondod.

- Pixelhiba nélkül a legtöbb gyártó esetén az ISO szabvány a mérvadó, mely meghatározza, hogy adott kijelző mérethez hány hibás pixel és milyen felosztásban elfogadott.

- A pixelgarancia az arra megváltott egy eszközre vonatkozik, csere esetén a cseretermékre ismét meg kell váltani a pixelgaranciát, hogy esetleges hiba esetén a cserejogosultság fennmaradjon.

- Válts pixelgaranciát, hogy bebiztosítsd magadat a hibás pixelek ellen. 

 

Garanciális feltételek és ügyintézés: 

Az általunk forgalmazott termékekre a kötelező 1 év jótálláson felül a gyártó illetve szerviz által meghatározott garanciaidőt vállaljuk, melyet a garanciális idő kiírásánál jelölünk. 

A kötelező jótállás alól kivételt képeznek a kellékanyagok (nyomtatópatron, papír, toner, stb.).

A garanciális időt a terméklap alján jelöljük, a kirásban szereplő 12 az első éves, jogszabályban szabályozott kötelező jótállást, a "+" jelet követő szám a gyártó/szerviz feltételei szerint vállalt garanciát jelöli hónapban. 

Hazai gyártói szervizhálózattal rendelkező termékek esetén (notebook, tablet, telefon, egyes monitorok, nyomtatók, stb.) a gyorsabb ügyintézés érdekében javasoljuk a gyártói szerviz közvetlen megkeresését.

Hazai szervizhálózattal nem rendelkező alkatrészek esetén (asztali számítógép komponensek, perifériák, stb.) a meghibásodott terméket átvevő pontunkra kell eljuttatni, vagy Háztól-házig garancia megléte esetén kérjük töltse ki a pcx.hu/hibajelento-n található lapot. Ezt követően a termék posta hivatalban feladható az e-mailben küldött fuvarlevéllel, majd a javítást vagy cserét követően, ingyenesen visszaszállítja a javított, vagy csereterméket.

A garancia érvényesítéséhez a terméknek egyedi azonosításra alkamasnak és sérülésmentesnek kell lennie, valamint a gyári tartozékok is szükségesek az ügyintézés megkezdéséhez. Alaplap esetén többek között a hátlap, memória kit-ek esetén mindkét modul szükséges, valamint a kiegészítő tartozékokon túl a csomagolási elemek is szükségesek lehetnek. 

Fontos tudnivalók!

Összeszerelt (amelyért külön díj került felszámításra, de nem gyártói komplett számítógép került megvásárlásra) számítógép konfigurációra CSAKALKATRÉSZ GARANCIÁTvállalunk, az esetleg ilyenkor felmerülő meghibásodás esetén KIZÁRÓLAG A HIBÁS ALKATRÉSZ ÉS AZ ALKATRÉSZ TARTOZÉKAINAK VISSZAJUTTATÁSA SZÜKSÉGES.

Amennyiben a hiba jellege elsőre nem behatárolható, úgy a vásárlástól számított két héten belül ingyenesen,ezt követően a honlapon megtalálható aktuális szolgáltatási díj ellenében vállaljuk a tesztelést, hibadetektálástvalamint a hibás alkatrész ki és beszerelését.

A garanciális ügyintézés természetesen díjtalan, díj kizárólag az alkatrészgarancián felül felmerült plusz szolgáltatásokat terheli.

A meghibásodott termék leadására lehetőség van átvevő pontunkon a nyitvatartási időben, vagy postai úton átvevő pontunk címére.

Háztól házig garancia megléte esetén, a meghibásodott termék ingyenesen feladható postahivatalban, majd javítást vagy cserét követően az eszközt ingyenesen vissza szállítjuk.

Kérjük a postán vagy futárszolgálattal visszajuttatott termékek megfelelő csomagolását, mivel a szállítás során keletkezett károkért nem áll módunkban felelősséget vállalni.

Szervizelés előtt saját érdekében fontos adatairól készítsen biztonsági mentést, az esetleges adatvesztésért felelősséget nem vállalunk.

Minden garanciában leadott terméket átveszünk. A leadott termékeket szakszerviz vizsgálja be, azok javíthatóságát vagy cserejogosultságát a szerviz állapítja meg. A szerviz jogosult megállapítani a garanciát befolyásoló tényezőket az átvételt követően is, ide értve az esetleges fizikai sérüléseket is.

A termék gyári szám/vonalkód sérülése vagy elvesztése, valamint a termék fizikai sérülése garanciavesztést von maga után.

A nem rendeltetésszerű használatból eredő károk és az ezzel kapcsolatos garanciális költségek a kár okozóját terhelik

A kiértesítést követő 1 héten túl át nem vett garanciális termék után tárolási díjat számítunk fel, melynek mértéke 1000Ft/termék/nap

Szolgáltatási díjaink:

Számítógép bevizsgálás

 

9.990 Ft

Számítógép részegység csere

 

5.990 Ft

Notebook bővítés

 

5.990Ft

BIOS frissítés

 

3.990 Ft

Rendszer telepítés

 

3.990 Ft

Szoftver telepítés

 

3.990 Ft

Rendszer + szoftver telepítés

 

6.990 Ft

Számítógép összeszerelés 

 

6.990 Ft

Gépösszeszerelés vízhűtéssel

 

7.990 Ft

Egyéb gyorsjavítás (max. fél óra)

 

5.990 Ft

Egyéb szerviz óradíj

 

9.990 Ft

Processzor beszerelés

 

3.990 Ft

Garanciális hibát itt tudod jelenteni: HIBAJELENTŐ

További kérdés esetén a [email protected] címen állunk rendelkezésedre.
 
PCX 2006-2024.
Kapcsolat: [email protected]
Cookie / süti kezelés Az oldalon cookie-kat használunk, melynek részleteit itt találod.