PCX átvevő pont | nov. 18 | |
DPD Pont | nov. 19 | |
Foxpost | nov. 19 | |
Packeta | nov. 19 | |
MPL Automata | nov. 19 | |
DPD Futár | nov. 19 | |
Posta Pont | nov. 19 | |
MPL Futár | nov. 19 | |
Expressz szállítás | nov. 18 | |
Nagy csomag | nov. 21 |
Az Apropó popóban az a játékos nyer, aki a legtöbb arc-popó párost gyűjti be. Ahhoz, hogy neked legyen a legtöbb kártyád, fel kell pattannod a popsidról és a leggyorsabbnak kell lenned!
Előkészületek:
Helyezzétek a kaksimezőt az asztal közepére. Keverjétek meg a játékkártyákat és osszátok el egyenlő arányban a játékosok között úgy, hogy mindenkinek legyen egy saját húzópaklija. A kártyák kétoldalasak, de nem számít melyik oldaluk van felül.
A húzópaklit tartsátok magatok előtt, nehogy összetévesszétek őket a játékban lévő kártyákkal. Az lesz a kezdőjátékos, aki legutóbb látott kutyát. A kör az óramutató irányába halad.
Kezdődhet is a játék:
A kezdőjátékos felhúzza a húzópaklija első kártyáját, majd megfordítva a kaksimezőn látható 1-es szám mellé helyezi, mindenki számára felfedve a kártya hátoldalát. A kártyákat gyorsan, magatoktól távol tartva fordítsátok fel, hogy senki ne kerülhessen előnybe. A következő játékos húzza fel a húzópaklija felső kártyáját, majd megfordítva helyezze a kaksimező 2-es száma mellé. A játék így halad tovább. A saját körében mindenki felhúz egy kártyát a kaksimező 1-es, 2-es, 3-as, 4-es száma mellé helyezi, négy, folyamatosan változó paklit létrehozva.
Állati egyezések:
Kártyákon különböző állatok elejét és hátsóját láthatjátok. Ha ugyanannak az állatnak az eleje és popsija egyszerre jelenik meg az asztalon, az bizony egy egyezés!
Az összes játékosnak azonnal rá kell csapnia az egyezéseket tartalmazó paklira. Mindkét kezedet használhatod, és ne feledd nem csak két paklin lehet egyezés. Az a játékos, aki a legyorsabban rácsapott az egyezéseket tartalmazó paklira, elviszi az adott paklik összes kártyáját és a saját húzópaklija aljára teszi. Az egyezéseket nem tartalmazó paklik érintetlenül a helyükön maradnak.
Néhány kártyán egy kupac kaksi is látható. Ha az 1-es, 2-es, 3-as, 4-es mező melletti paklik bármelyikfén felbukkan egy kaksi, minden játékosnak a lehető leggyorsabban rá kell csapnia a kaksimezőre. Mi történik ezután
Valaki hibázott Ha valaki tévesen csapott le egy paklira, büntetésként húzza frel a húzópaklija felső 3 kártyáját és helyezze a kaksimezőpaklira.
Akciószimbólumok: Néhány kártyán különböző akciószimbólumokat láthattok.
A játék addig tart, amig valakinek ki nem ürül a húzópaklija. Ekkor a kártya nélküli játékosoknak még egy utolsó esélye van. A legtöbb kártyát begyűjtő játékos lesz a győztes.
Figyelmeztetés! A játék popókat tartalmaz... sok popót!
Doboz tartalma: