Általános Szerzõdési Feltételek
PCX Kereskedelmi Korlátolt Felelõsségû Társaság
Hatályos: 2020. január 31-tõl
A Szerzõdést a Vásárló a Szolgáltatóval köti meg, amelynek adatai a következõk:
Név: PCX Kereskedelmi Korlátolt Felelõsségû Társaság
Székhely: 1046 Budapest, Knézits Károly u. 4. (vásárlókat nem fogad)
Átvevõ pont: 1138 Budapest Berettyó u. 2.
Nyilvántartja: Budapest Környéki Törvényszék Cégbírósága
Cégjegyzékszám: 01-09-380101
Adószám: 23563539-2-41
Számlaszám: MKB BANK ZRT10300002-10634227-49020013
E-mail: [email protected]; [email protected]
Munkanapokon (hétfõ-péntek): 8:00-16:00
Telefonszám: 0670.671.0410
Postacím: 1046 Budapest, Knézits Károly u. 4.
Postai úton történõ megkeresés esetén, kérjük, írja rá a borítékra: "PCX Webáruház"
A Webáruházban ajánlott termékek értékesítése végfelhasználó Fogyasztók (azaz a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy) részére történik, valamint olyan gazdasági társaságok és egyéb szervezetek részére is történik, akik a termékeket végfelhasználóként vagy kereskedelmi továbbértékesítés céljából vásárolják meg.
A vásárlásnak nem feltétele a regisztráció, azaz regisztráció nélkül is vásárolhatsz a webáruházban.
Amennyiben az Ügyfél a Kosár oldalról vásárlási és fizetési szándékkal továbblép, abban az esetben a regisztráció egyszerûsített módon, csak egy valós e-mail cím megadásával is végrehajtható.
A regisztráció nélküli vásárlás során a webáruház technikai mûködése során egy háttér regisztráció történik, a szerzõdéshez tartozó számlázásjogszabályi teljesítése érdekében.
A webáruház saját számlázórendszerrel lett fejlesztve, így a háttér regisztráció során a számlázáshoz szükséges adatokat tároljuk.
A háttérregisztráció során a rendelésben megadott adatok kerülnek regisztrálásra.
Az Ügyfél részére a megadott e-mail címre ebben az esetben visszaigazoló üzenetet küldünk. ami tartalmaz egy valós regisztrációra vonatkozó, jelszó beállítására szolgáló hivatkozást is. Az Ügyfél a Weboldalon történõ regisztrációjával kijelenti, hogy jelen ÁSZF-ben foglaltakat elfogadja, és a Weboldalon közzétett Adatvédelmi tájékoztató feltételeit megismerte.
Ez azonban nem érinti a már leadott rendelésekhez kapcsolódó adatok és dokumentumok megõrzését, nem eredményezi ezen adatok törlését. Az eltávolítás után az adatok visszaállítására többé nincs mód.
Az Ügyfélnek a rendelés bármely szakaszában és a megrendelés Szolgáltató részére való elküldéséig a Webáruházban bármikor lehetõsége van az adatbeviteli hibák javítására a megrendelési felületen (pl. termék törlése a kosárból a "Törlés" feliratra kattintva).
A megrendelés adatait PCX a Net-Tech Consulting Kft. (1191 Budapest Kisfaludy utca 16. 6/18.) szerverein tárolja. Miután Ön megadta PCX részére az e-mail címét, PCX - az 5. pontban említett, megrendelés visszaigazoló e-mailben - elküldi Önnek megrendelésének valamennyi lényeges adatát, illetve jelen ÁSZF linkjét, melyet áttanulmányozhat.
Csomagautomatában történõ átvétel esetén kizárólag bankkártyával lehet fizetni, ha a Vásárló nem az elõre utalást választja fizetési módként.
Ügyfélszolgálat: [email protected] ; telefon+36 40/46-46-46.
https://www.posta.hu/static/internet/download/PASZF_KI15_Csomagautomatak.pdf
https://www.postapont.hu/vasarloknak/postapontok/
http://toltoallomaskereso.mol.hu/
http://www.coop.hu/csomagatvetel/
-a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
-a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal idõpontjában nem volt felismerhetõ vagy
-a termék hibája jogszabály vagy kötelezõ hatósági elõírás alkalmazásából ered. A gyártónak, forgalmazónak (PCX) a mentesüléshez elegendõ egy okot bizonyítania.
Ha az Ügyfél a termék meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstõl) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a Szolgáltató köteles a terméket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerû használatot akadályozza.
A kijavítást vagy kicserélést - a termék tulajdonságaira és az Ügyfél által elvárható rendeltetésére figyelemmel - megfelelõ határidõn belül, az Ügyfél érdekeit kímélve kell elvégezni. A Szolgáltatónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.
A kijavítás során a termékbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre.
Nem számít bele a jótállási idõbe a kijavítási idõnek az a része, amely alatt az Ügyfél a terméket nem tudja rendeltetés-szerûen használni. A jótállási idõ a terméknek vagy a termék részének kicserélése (kijavítása) esetén a kicserélt (kijavított) termékre (termékrészre), valamint a kijavítás következményeként jelentkezõ hiba tekintetében újból kezdõdik.
- szakszerûtlen üzembe helyezésbõl (amelyet nem PCX vagy megbízottja végzett),
- túlterhelésbõl, erõszakos külsõ behatásból, sérülésbõl, beázásból, helytelen tárolásból, rongálásból,
- a használati-kezelési útmutatótól eltérõ vagy egyéb okból rendeltetésellenes használatból, szakszerûtlen szerelésbõl,
-valamint egyéb nem gyártási eredetû okból fakad, illetve azt elemi kár, természeti csapás okozta, vagy
- ha a kötelezõen elõírt karbantartási, beállítási munkákat a készüléken nem végezték el.
Amennyiben a Vásárló által megadott adatok alapján kiállított számla a Vásárlónak felróható okból nem megfelelõ, úgy PCX a tárgyhónapban kiállított számlát az adott hónapban tudja az eredeti számla törlése és az új számla kiállítása mellett módosítani, melynek díja 1.490 Ft. Vásárló kifejezetten tudomásul veszi, hogy a tárgyhót követõen a számla már díj ellenében sem módosítható.
A PCX Webáruház ügyfélszolgálati idõben elérhetõ.
Esetleges kérdéseivel vagy reklamációjával, kérjük, jelentkezzen az alábbi e-mailes elérhetõségeken:
PCX Ügyfélszolgálat, [email protected]
Munkanapokon (hétfõ-péntek): 8:00-16.00
Vagy írhat a PCX Ügyfélszolgálat címére:
PCX Webáruház
PCX Kereskedelmi Korlátolt Felelõsségû Társaság
1046 Budapest, Knézits Károly u. 4.
A Fogyasztónak minõsülõ Vásárló a termékkel vagy PCX tevékenységével kapcsolatos kifogásait PCX részére szóban vagy írásban terjesztheti elõ.
A panasz bejelentésének lehetséges módjai a következõk.
- személyesen az átvevõ ponton a nyitvatartási idõben.
- telefonon keresztül az ügyfélszolgálat nyitvatartási idejében.
- postai úton (levelezési cím: 1046 Budapest, Knézits Károly u. 4.)
- elektronikus levélben (elektronikus levelezési cím: [email protected] )
- Az átvevõ pontunkon, a Vásárlók könyvébe tett írásbeli panasszal nyitvatartási idõben.
PCX a jegyzõkönyvet (akár szóbeli, akár írásbeli panasz esetén) a panaszra tett érdemi válaszával együtt 5 évig megõrzi.
Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
E-mail cím: [email protected]
Központi telefonszám: +36 1 488 2131
Fax: +36 1 488 2186
https://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek
https://webgate.acceptance.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show
Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság elõtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvrõl szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 1952. évi III. rendelkezései szerint.
-a Polgári Törvénykönyvrõl szóló 2013. évi V. törvény
-a Fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló 2008. évi XLVII. törvény;
-az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggõ szolgáltatások egyes kérdéseirõl szóló 2001. évi CVIII. törvény;
-a Fogyasztóvédelemrõl szóló 1997. évi CLV. törvény,
-a Fogyasztó és a vállalkozás közötti Szerzõdések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet,
-az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelezõ jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet,
-a Fogyasztó és vállalkozás közötti Szerzõdés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet.
Háztól-házig garancia megléte esetén a meghibásodott termék posta hivatalban díjmentesen feladható, majd javítást vagy cserét követõen a PCX ingyenesen visszaszállítja.