PCX átvevő pont | dec. 30 | |
DPD Pont | dec. 31 | |
Packeta | dec. 31 | |
Foxpost | dec. 31 | |
MPL Automata | dec. 31 | |
DPD Futár | dec. 31 | |
Posta Pont | dec. 31 | |
MPL Futár | dec. 31 | |
DPD Expressz | dec. 30 | |
Nagy csomag | jan. 07 |
Gyakorlatilag néma a folyadékcsapágynak köszönhetően
Különlegességként a P12 Max az ARCTIC bevált hidrodinamikus csapágyával van felszerelve. Ez lehetővé teszi a gyakorlatilag néma működést alacsony sebesség mellett, amit az ügyfelek kértek. Maximális sebesség mellett a nyers teljesítmény továbbra is garantált.
Rendkívül széles sebességtartomány
A P12 Max lenyűgözően széles tartományban szabályozható fordulatszámmal rendelkezik, 200-tól 3300-ig. Ez csendes működést tesz lehetővé, amikor alacsony légáramlásra van szükség, valamint példátlan szintű teljesítményt a hűtőbordák és radiátorok esetében. A P12 Max jelentős teljesítménynövelést biztosít a meglévő levegő- és vízhűtési megoldásokhoz.
Maximális teljesítmény – kompromisszumok nélkül
A P12 Max összpontosított légáramlást és magas statikus nyomást biztosít, így minden forgatókönyvre alkalmas. A ventilátort radiátorokon, hűtőbordákon, lyukakon és hálókon való használatra optimalizálták. Ezért a P12 Max ideális ventilátor azoknak a rajongóknak és szakembereknek, akik a maximális teljesítményre vágynak hosszú élettartam mellett.
0 dB mód - nulla fordulatszám
A ventilátor fordulatszáma PWM-en keresztül leállítható a leállásig. Ez csendes működést tesz lehetővé IDLE-ben, és egyúttal garantálja a maximális teljesítményt, ha szükséges. Így a P12 Max páratlanul dinamikus fordulatszám-szabályozást tesz lehetővé, így a légáramlás minden esetben tökéletesen szabályozható.
Továbbfejlesztett stabilitás
A P12 Max zárt ventilátorkerékkel rendelkezik. Ennek a ventilátorkerék-kombinációnak az előnye a kompromisszumok nélküli nyomásstabilitás. Nagy nyomásellenállású és nagyobb sebességű forgatókönyvekben az erőhatás egyenletesen oszlik el a teljes ventilátorkeréken, és alacsony rezgésű forgást tesz lehetővé, miközben fenntartja a magas statikus nyomást.
Minimális rezgés
A szinusz-mágnesezésnek köszönhetően az új motor a szokásos, szűrő nélküli egyenáramú motor kommutációjából származó rezgések körülbelül 5%-át hozza létre. A sarkokban elhelyezett gumibetétek ráadásul csillapítják a nagyobb fordulatszámok okozta maradék rezgéseket.