PCX átvevő pont | márc. 12 | |
DPD Pont | márc. 13 | |
Packeta | márc. 13 | |
Foxpost | márc. 13 | |
MPL Automata | márc. 13 | |
Posta Pont | márc. 13 | |
DPD Futár | márc. 13 | |
MPL Futár | márc. 13 | |
DPD Expressz | márc. 12 | |
Nagy csomag | márc. 17 |
120 mm nagy sebességű PWM ventilátor | 5 darab
Különlegesség tulajdonságként a P12 Max az ARCTIC bevált hidrodinamikus csapágyával van felszerelve. Ez lehetővé teszi a gyakorlatilag csendes működést alacsony sebesség mellett, amit az ügyfelek kértek. Maximális sebesség mellett a nyers teljesítmény továbbra is garantált. Bár ezek a csapágyak hajlamosak elhasználódni, az ARCTIC nem köt kompromisszumot a tartósság terén, és továbbra is 6 év garanciát vállal.
A P12 Max lenyűgözően széles, 200 rpm-től 3300 rpm-ig terjedő tartományban szabályozható fordulatszámmal rendelkezik. Ez csendes működést tesz lehetővé, amikor alacsony légáramlásra van szükség, valamint példátlan szintű teljesítményt hűtőbordákon és radiátorokon. A P12 Max jelentős teljesítménynövelést biztosít a meglévő levegő- és vízhűtési megoldásokhoz.
A P12 Max fókuszált légáramlást és magas statikus nyomást biztosít, így minden szcenárióhoz alkalmas. A ventilátort radiátorokon, hűtőbordákon, lyukakon és rácsokon való használatra optimalizálták. Ezért a P12 Max ideális ventilátor azoknak a rajongóknak és szakembereknek, akik a maximális teljesítményre vágynak hosszú élettartam mellett.
A ventilátor a PWM-en keresztül leállítható. Ez csendes működést tesz lehetővé üresjáratban, és egyúttal garantálja a maximális teljesítményt, ha szükséges. Így a P12 Max páratlanul dinamikus fordulatszám-szabályozást biztosít, hogy a légáramlás minden esetben tökéletesen szabályozható legyen.
A P12 Max zárt ventilátorkerékkel rendelkezik. Ennek a ventilátorkerék-kombinációnak az előnye a kompromisszumok nélküli nyomásstabilitás. Nagy nyomásellenállású és nagyobb sebességű szcenáriókban az erőhatás egyenletesen oszlik el a teljes ventilátorkeréken, és alacsony vibrációjú forgást tesz lehetővé, miközben fenntartja a magas statikus nyomást.
A szinusz-mágnesezésnek köszönhetően az új motor a szokásos, szűrő nélküli egyenáramú motor kommutációjából származó rezgések körülbelül 5%-át hozza létre. A sarkokban elhelyezett gumibetétek pedig csillapítják a nagyobb fordulatszámok okozta maradék rezgéseket.