Április 24-30. Ingyenes szállítás * részletek: pcx.hu/szallitas

1. Név:
2. Számla szám vagy rendelési azonosító:
3. Hibás termék pontos megnevezése:
4. Hiba leírása (csak a jelzett hibát vizsgáljuk, ezért pontosan írd le a hibajelenséget):
5. Hogyan juttatod vissza a hibás terméket?
 Garancia szállítás (korábban megváltott szolgáltatással 0Ft, e nélkül 1000 Ft/irány)

Személyesen beviszem, vagy elküldöm az átvevő pontra (PCX Kft. Budapest XIII. Berettyó u. 2.)
 
6. Telefonszámod, ahol napközben elérhető vagy:
7. E-mail címed ahova a javítással kapcsolatos értesítéseket küldhetjük:
FONTOS TUDNIVALÓK!
- A garanciális ügyintézés a küldemény telephelyünkre történő beérkezését követően indul, melyről e-mailt küldünk.
- A termékhez mellékeld minden tartozékát (alaplap esetén hátlap is) és lehetőleg eredeti dobozában, csomagolóelemeivel küldd el, hogy csere esetén ezt ne kelljen pótolni a saját költségeden.
- Ügyelj a szállításbiztos csomagolásrat, mert a nem megfelelő csomagolásból adódó sérülésekért Téged terhel a felelősség.
- A gyári eredeti dobozra ne írj és ne ragassz semmit, lásd el a csomagolást védőfóliával vagy védőpapírral.
- A garanciális ügymenet ideje változó lehet, átlagosan néhány hetet vesz igénybe. A beérkezett eszközöket szakszervizbe továbbítjuk, a bevizsgálás, szervizelés vagy csere itt történik, ezt követően keresünk Téged e-mailben.
- A nem rendetetésszerű használatból adódó meghibásodások, szakszerűtlen szerelések vagy fizikai sérülések garanciavesztéssel járnak. Ennek megállapítása a szakszervizbe továbbítást követően is történhet, melyről írásos szakvéleményt állítunk ki.
- Komplett,összeszerelt számítógépekre is alkatrész garancia vonatkozik, ezért kizárólag a hibás alkatrészt juttasd vissza hozzánk pontos hibaleírással. Komplett számítógép tesztelése feláras szolgáltatás.
- Az átvételi elismervénnyel igazolom, hogy az elismervényen szereplő termékek átadásra/átvételre kerültek. Az átadott termékek csak sérülésmentes, eredeti állapotban kezelhetőek a garancia/jótállás keretei között. Az átvétel során nem történik tételes ellenőrzés, a termékek bevizsgálását szakszerviz végzi, ezért a jogosultságot érintő körülményeket, sérülést a szerviz az átvételt követően is megállapíthatja, melyről írásban értesítést küldünk az átvétel során megadott e-mail címre. Komplett számítógép leadása esetében bevizsgálási díjat számolunk fel, melynek díja a hatályban lévő árlista alapján kerül megállapításra. Erősen szennyezett számítógépek esetében a takarítás költsége szintén felszámításra kerül.
- Garancia szállítás megléte esetén a meghibásodott terméket, a levélben elküldött fuvarlevél felragasztásával díjmentesen feladhatod a legközelebbi Posta Ponton, majd javítást vagy cserét követően visszaszállítjuk az általad megadott címre vagy  Posta Pontra. Garancia szállítás nélkül irányonként az aktuális szállítási díj terheli a küldeményt, mely a visszaszállítás során, egy összegben kerül felszámításra (oda-vissza szállítás esetén 2 szállítási díj).
- A sérült, garanciavesztes vagy Teszt OK termékek szállítási díja Téged terhel abban az esetben is, ha korábban garancia szállítás szolgáltatást váltottál.
- Az elkészült termékeket az általad megadott Posta Pontra juttatjuk vissza, vagy személyesen is átveheted átvevő pontunkon.
- A gördülékenyebb ügymenet érdekében mellékeld a termékhez is a számla másolatát vagy a számla számát és/vagy a rendelési azonosítót, valamint a pontos hibaleírást. Kizárólag a hibaleírásban megadott hibát viszgáljuk, ezért ügyelj a pontos hibaleírás megadására.
További kérdés esetén a [email protected] címen állunk rendelkezésedre.
Új kód kérése
PCX 2006-2025.
Kapcsolat: [email protected]
Cookie / süti kezelés Az oldalon cookie-kat használunk, melynek részleteit itt találod.