A hibajelentőt belépést követően tudod használni.
Válaszd ki a hibás terméket tartalmazó rendelést:
Hogyan szeretnéd visszajuttatni hozzánk?
Posta hivatalban feladom. Háztól-házig garanciával ingyenes, Háztól-házig garancia nélkül a mindenkori szállítási díj.
Személyesen beviszem vagy elküldöm az átvevő pontra (1138 Budapest Berettyó u. 2.)
DPD Futárt igénylek

FONTOS TUDNIVALÓK!
 
- Az ügyintézés raktárunkba történő beérkezést követően indul.
- A termékhez mellékeld a tartozékait (alaplapi hátlap is) és lehetőleg a csomagolási elemeket is, hogy ezt később ne kelljen pótolnod.
- Ügyelj a szállítás biztos csomagolásra minden esetben, mert a szállítási sérülésekért nem tudunk felelősséget vállalni.
- A gyári csomagolási elemekre ne írj és ne ragassz semmit, lásd el a csomagolást védőfóliával vagy védőpapírral.
- A garanciális ügymenet ideje változó lehet, átlagosan néhány hetet vesz igénybe. A beérkezett eszközöket szakszervizbe továbbítjuk, a bevizsgálás, szervizelés vagy csere itt történik, ezt követően értesítünk e-mailben.
- A nem rendetetésszerű használatból adódó meghibásodások, szakszerűtlen szerelések és/vagy fizikai sérülések garanciavesztéssel járnak. Ennek megállapítása a szakszervizbe továbbítást követően is történhet.
- Összeszerelt számítógépekre is alkatrész garancia vonatkozik, ezért kizárólag a hibás alkatrészt juttasd vissza hozzánk pontos hibaleírással. A számítógép tesztelése feláras szolgáltatás.
- Az átvételi elismervénnyel igazolom, hogy az elismervényen szereplő termékek átadásra/átvételre kerültek. Az átadott termékek csak sérülésmentes, eredeti állapotban kezelhetőek a garancia/jótállás keretei között. Az átvétel során nem történik tételes ellenőrzés, a termékek bevizsgálását szakszerviz végzi, ezért a jogosultságot érintő körülményeket, sérülést a szerviz az átvételt követően is megállapíthatja, melyről írásban értesítést küldünk az átvétel során megadott e-mail címre. Komplett számítógép leadása esetében bevizsgálási díjat számolunk fel, melynek díja a hatályban lévő árlista alapján kerül megállapításra. Erősen szennyezett számítógépek esetében a takarítás költsége szintén felszámításra kerül.
- Háztól-házig garancia megléte esetén a meghibásodott termék postai úton díjmentesen visszaküldhető, majd javítást vagy cserét követően ingyenesen visszaszállítjuk, háztól-házig garancia nélkül szállítási díj terheli a küldeményt, mely a visszaszállítás során, egy összegben kerül felszámításra.
- A sérült, garanciavesztes, teszt ok termékek szállítási díja Téged terhel abban az esetben is, ha korábban háztól-házig garancia szolgáltatást váltottál.
- Az elkészült termékeket futárszolgálattal juttatjuk vissza, vagy személyesen is átveheted.
- A gördülékenyebb ügymenet érdekében mellékeld a termékhez is a számla másolatát vagy a számla számát és/vagy a rendelési azonosítót, valamint a pontos hibaleírást. A garanciális vizsgálatot csak a hibaleírásban leadott hibára folytatjuk le, ezért ügyelj a pontos hibaleírás megadására.
 
További kérdés esetén a  [email protected]  címen állunk rendelkezésre.
PCX 2006-2024.
Kapcsolat: [email protected]
Cookie / süti kezelés Az oldalon cookie-kat használunk, melynek részleteit itt találod.