PCX átvevő pont | nov. 25 | |
DPD Pont | nov. 26 | |
Foxpost | nov. 26 | |
Packeta | nov. 26 | |
MPL Automata | nov. 26 | |
DPD Futár | nov. 26 | |
Posta Pont | nov. 26 | |
MPL Futár | nov. 26 | |
Expressz szállítás | nov. 25 | |
Nagy csomag | nov. 28 |
A tavasz megérkezett Juharvölgybe!
Ma van a tavasz első napja, Juharvölgy lakói pedig az évente megrendezett, tavaszköszöntő karneválra készülnek. Amíg a felnőttek a falut készítik elő, a gyermekek az erdőben kutakodnak a szükséges hozzávalók után, hogy káprázatosan sokszínű ünnepi meglepetéseket készítsenek. Gyűjtsd magad köré ügyes barátaidat és járjátok be Juharvölgy különböző útvonalait, készítsétek elő megfontoltan az egymással összhangban lévő meglepetéseket, és győződjetek meg róla, hogy mire beköszönt az alkony, minden készen áll az ünnepségre.
A játékban a célod, hogy a lehető legtöbb örömmel töltsd meg a fesztivált. Ezt meglepetések teljesítésével tudod elérni, amikért pontokat kapszt, főleg, ha megfelelően kombinálod a szórakoztató tevékenységeket, illetve figyelsz a bónuszpontokra. Minden teljesített meglepetést konkrét ünnepségre kell eljuttatnod, és minél inkább támogatod az adott ünnepséget, annál több ponthoz jutsz. Emellett pontokat szerezhetsz nagy baráti csapat verbuválásáért, készségfejlesztő tevékenységekért és megmaradó erőforrások felhalmozásáért. Sokféleképpen tehetitek a fesztivált igazán különlegessé.
A Tavaszi Karnevál társasjáték öt, órának nevezett fordulóból áll. A kezdőjátékossal kezdve a játék menete az óramutató járásával megegyező irányba halad. Amikor sorra kerülsz, akkor a köröd kezdetén játssz ki a kezedből egy barátot (vagy kószálást.) Ha a köröd kezdetén egyetlen kártyát sem tudsz kijátszani, passzolnod kell. Amikor passzolsz, már nem kerülsz sorra újra az adott fordulóban, és mikor mindenki passzol, a forduló véget ér.
A körödben a következő lépéseket hajthatod végre:
Játssz ki egy kártyát - általában egy barátot
Utazás - Haladj az útvonalak mentén.
Aktiváld a helyszínedet - Hajtsd végre a helyszíned akcióját.
Készíts meglepetéseket - Költsd el az erőforrásokat
Egy forduló vége:
Ha az ötödik órának (fordulónak) is vége (a napság végén is naplapka áll), alkonyodik és a játék véget ér, következik a játék végi pontozás. Ha még nem az ötödik óránál jártok kövessétek az alábbi lépéseket, hogy lezárjátok az aktuális órát:
Halad a nap
A kártyakínálatok frissítése
A saját barátok és tevékenységek frissítése
Ki fog kószálni
A kukac tovább mászik
Játék végi pontozás:
Dobjátok el a készülő félben lévő meglepetéseiteket. Fordítsátok meg a zsebtáblátokat, ahol egy pontozósávot találtok, amin a figurátokat pontjelölőként használva összegezhetitek a pontjaitokat. Minden alkalommal, amikor túlhaladtok a pontozósáv végén, helyezzetek egy kockát a + 50 mezőre, a figurátokkal pedig induljatok el újra a sávon. A következők biztosíthatnak pontokat: meglepetések, barátok, tevékenységek, megmaradt erőforrások és az ünnepségek.
Miután mindnyájan összesítettétek az elért pontjaitokat, a legtöbb ponttal rendelkező játékos a győztes, ő töltötte meg az idei ünnepet a legtöbb örömmel. Döntetlen esetén minden érintett játékos ugyanúgy győztes, és ez még nagyobb boldogság, mint egyedül nyerni!
Töltsd meg boldogsággal a Tavaszi Karnevált! Gyűjtögess és ne csak erőforrásokat, alapanyagokat, hanem barátokat is!
Doboz tartalma: