PCX átvevő pont | nov. 25 | |
DPD Pont | nov. 26 | |
Foxpost | nov. 26 | |
Packeta | nov. 26 | |
MPL Automata | nov. 26 | |
DPD Futár | nov. 26 | |
Posta Pont | nov. 26 | |
MPL Futár | nov. 26 | |
Expressz szállítás | nov. 25 | |
Nagy csomag | nov. 28 |
Bátorságból hogy állsz
Mi rejlik a Karak kastély omladozó falai között Egy labirintus tele kincsekkel...és szörnyekkel! Hat bátor kalandozóé a kihívás, hogy bemenjen a tömérdek kincsért mindegyikük más-más trükkel próbálkozva – de a kincsesládák zárva vannak, és szörnyek vannak mindenhol. Ki fog túljárni ellenfelei eszén Ki fogja legyőzni a szörnyeket, és megragadni a sárkány gyöngyszemét a legfőbb kincset Egyszerű bevezető játék, a szerepjátékok világába. 2018 az Év gyerekjátéka volt Csehországban.
Karak katakombáiban a játékosok a hat különböző karakter egyikét vezetik be a labirintusba. Apránként lapkáról-lapkára kell felfedezni hogyan is néz ki a labirintus. Fegyverekkel és varázslatokkal kell felvértezned magad, szörnyekkel kell küzdened és (ami a legfontosabb) kincset kell gyűjtened. Az a játékos nyer, akinek a legtöbb kincse van a játék végén – az lesz Karak igazi bajnoka! A Karak egy nagyon könnyen tanulható társasjáték, amit 7 éves kortól is játszhatnak a gyerekek. A játékmenet erősen épít a lapka-elhelyezés, a moduláris tábla, térkép kiegészítés a kockadobásra.
A szerepjátékok segítenek a stratégiai és a kritikus gondolkodás fejlesztésében, miközben fejlesztik a térbeli érvelési készségeket is egyaránt.
Ez is egy nagyszerű módja annak, hogy új baráti kapcsolatokat építsenek ki a gyerekek és gyakorolják a szociális készségeket. A játék akkor ér véget, amikor az egyik hős legyőzi a Sárkányt, de ez nem jelenti azt, hogy nyert. A legtöbb kincsponttal rendelkező játékos nyer.
A doboz tartalma:
- 80 db kazamata lapka
- 6 db karton hősfigura
- 5 db kétoldalas leltárlap
- 25 db HP jelző
- 1 db zsák a szörnyek és kincsjelzők számára
- 43 db szörnyjelző
- 10 db zárt kincsesláda jelző
- 2 db dobókocka
- 1 db átok
- szabálykönyv