PCX átvevő pont | márc. 10 | |
DPD Pont | márc. 11 | |
Packeta | márc. 11 | |
Foxpost | márc. 11 | |
MPL Automata | márc. 11 | |
Posta Pont | márc. 11 | |
DPD Futár | márc. 11 | |
MPL Futár | márc. 11 | |
DPD Expressz | márc. 10 | |
Nagy csomag | márc. 13 |
Az asztali telefonok olyan hagyományos, vezetékes kommunikációs eszközök, amelyeket leginkább otthonokban, irodákban és közintézményekben használnak telefonhívások lebonyolítására. Az asztali telefonok jellemzője, hogy egy helyhez kötött eszközről van szó, amely telefonvonallal vagy internetkapcsolattal csatlakozik a hálózathoz. Az asztali telefonok megbízható és stabil kommunikációs lehetőséget biztosítanak, különösen olyan helyeken, ahol állandó kapcsolat szükséges, például üzleti környezetben.
Az asztali telefonokat általában telefonvonallal vagy internetes protokollal (VoIP) csatlakoztatják a hálózathoz.
Mivel vezetékes kapcsolatot használnak, az asztali telefonok általában megbízhatóbbak, mint a mobiltelefonok, különösen olyan környezetekben, ahol a térerő problémát jelenthet.
Könnyen kezelhetőek, gyakran nagy gombokkal és tiszta kijelzővel rendelkeznek, ami különösen fontos lehet az idősebb felhasználók számára.
Sok asztali telefon rendelkezik kihangosító funkcióval, ami lehetővé teszi a hívások lebonyolítását anélkül, hogy a készüléket kézben kellene tartani.
Az újabb modellek olyan funkciókkal is rendelkezhetnek, mint a hívóazonosítás (Caller ID), hangpostafiók, üzenetrögzítő, illetve a konferenciahívások támogatása.
DECT vezeték nélküli telefonok
A DECT (Digital Enhanced Cordless Telecommunications) telefonok egy modernebb verziói a régi vezetékes telefonoknak és vezeték nélküli kapcsolatot használnak, de egy központi egységhez csatlakoznak.
Bár hordozhatóak, a központi egységnek vezetékes kapcsolat kell, hogy legyen, és csak korlátozott hatósugárral működnek.
Az asztali telefonok még mindig fontos szerepet töltenek be bizonyos környezetekben, különösen ahol stabil és megbízható kommunikációs infrastruktúra szükséges.