PCX átvevő pont | nov. 22 | |
DPD Pont | nov. 25 | |
DPD Futár | nov. 25 | |
Posta Pont | nov. 25 | |
MPL Futár | nov. 25 | |
Expressz szállítás | nov. 22 | |
Nagy csomag | nov. 27 |
Több erő a rendkívüli élményekhez
A 48 V-os akkumulátorrendszer egy 400 W-os hátsókerék-hajtású motorral párosul a nagyobb teljesítmény érdekében. Akár gyorsít, akár hegyre megy fel, könnyen megbirkózik minden helyzettel, így sima és felhasználóbarát vezetési élményt nyújt!
Kényelmesebb vezetés a továbbfejlesztett 10"-os szélesített gumikkal
A továbbfejlesztett gumiabroncs felülete 54 mm-ről 60 mm-re* szélesedett, nagyobb légkapacitással és jobb lengéscsillapítással rendelkezik. A gumiabroncs nagyobb talajérintkezési felületének nagyon hatékony a tapadás hatékonyan a kanyarokban való dőlés érdekében, és összességében stabilabb és biztonságosabb vezetési élményt nyújt.
A többfunkciós műszerfal egy pillantással megjeleníti az adatokat
A műszerfal felhasználóbarát szögben van be, így a motoros láthatja sebességet, az akkumulátorjelző töltési helyzetet, az irányt és a robogó állapotát menet közben.
Három sebességi mód kéznél
Váltson a különböző sebességi módok egyszerűen a kijelző alján található bekapcsológomb kétszeri megérintésével, hogy megfeleljen a lovaglás igényeinek.
Megnövelt akkumulátorkapacitás a szuper hosszú, 60 km-es hatótávért*
A 468 Wh-s* nagy kapacitású lítium akkumulátorcsomag töltéssel hosszú utazási távot biztosít, így élvezheti a lovaglást a napi ingázás és a rövid hétvégi kirándulások során.
Többféle energia-visszanyerési mód a vadonatúj vezetési élményért
A fékezés és siklás során keletkező mozgási energiát felhasználható elektromos energiává alakítják, hogy tovább növeljék a hatótávot.
Intelligens akkumulátor-kezelő rendszer az akkumulátor biztonságáért
Az intelligens akkumulátor-kezelő rendszer (BMS) folyamatosan figyeli az akkumulátor állapotát, és hat intelligens intézkedést kínál a túltöltés, a túlkisülés, a túlmelegedés és a túláram elleni védelem érdekében. Ezek az intézkedések megabbítják a robogó akkumulátor élettartamát, és biztonságot nyújtanak az utazás során.
Mi Home/Xiaomi Home alkalmazás minden utazáshoz
Csatlakoztassa Xiaomi Electric Scooter 4 Pro (2nd Gen) készüléket a Mi Home/Xiaomi Home alkalmazáshoz Bluetooth-on keresztül, hogy ne csak a robogó állapotát, akkumulátorát és futásteljesítményét tekintse meg, hanem vezérelje a világítást, zárja a motort, és állítsa be az ön - adaptív fényszóró és firmware frissítés.
Biztonságosabb kanyarodás beépített irányjelzővel
A standard E-Mark tanúsítvánnyal rendelkező, nagy intenzitású irányjelző azonnal felgyullad az irányjelző gomb meganyomása után, akkor a csengő hangjelzéssel figyelmezteti a gyalogosokat és a mögötte haladó járműveket, így minden kanyar biztonságos.
Nyugalom az éjszakai utazások során a fényes automatikus fényszórónak
Az automatikus fényszóró a Mi Home/Xiaomi Home alkalmazásban aktiválható. Ha a környezethomályos, a fényszóró bekapcsol, hogy még könnyebbé tegye a vezetést.
Termékleírás
*Megjegyzések:
*1000W max. motor teljesítménye: teljesítménymérővel mértük a motor bemeneti teljesítményét a max. 54,6 VDC feszültség és a max. vágóáram. Megfelelőségi követelmény: 1000W±50W. TIRT vizsgálati adatok, jegyzőkönyv száma: OTA1-202304763.
*22% max. lejtős: A robogó 75 kg±5 kg összterheléssel és 70%±10%-os akkumulátorszinttel 15 km/órás sebességgel 10 m-es rámpán ment fel alulról. A teszt során folyamatosan mozgott elakadás vagy áramszünet nélkül, és 6 km/h-nál nagyobb sebességgel hagyta el a rámpát. TIRT vizsgálati adatok, jegyzőkönyv száma: OTA1-202304763.
*25km/h max. sebesség: (25±5)°C-on és ≤3m/s átlagos szélsebességgel, 75kg±5kg összterheléssel és 70%±10%-os akkumulátor töltöttséggel a robogó egy segédvezetési gyors területen és karbantartott Max. sebesség a vizsgálati terület elérésekor. max. Számmérővel mértük a sebességet a vizsgálati területen. max. sebesség: 25km/h±10%. TIRT vizsgálati adatok, jegyzőkönyv száma: OTA1-202304763.
*60 mm széles gumiabroncs felület: A gumiabroncs szélességét nóniuszos tolómérővel mértük, és a mért érték nem volt kisebb a tervezési értéknél, amely a követelmény teljesítését jelzi. A Xiaomi Electric Scooter 4 Pro (2nd Gen) abroncsszélessége 60 mm, a Xiaomi Electric Scooter 4 abroncsszélessége 54,1 mm. Az adatokat a gyártók tesztelik.
*Gyalogos üzemmód: 6km/h. Normál üzemmód: 20 km/h. Sport mód: 25km/h. (25±5)°C-on és ≤3m/s átlagos szélsebességgel, 75kg±5kg összterheléssel és 70%±10%-os akkumulátor töltöttséggel a robogó egy segédvezetési területen gyorsult, és max. sebesség a vizsgálati terület elérésekor. Egy max. a sebességet a tesztterületen fordulatszámmérővel vagy Bluetooth-al, illetve műszerfallal mérték. Az adatokat a gyártók tesztelik.
*60 km-es utazási hatótáv: A tesztet azután kezdték meg, hogy a rollert teljesen feltöltötték a mellékelt adapterrel, és az adapter jelzőfénye zöldre vált. A robogót (25±5)°C-on és ≤3m/s átlagos szélsebességgel tesztelték, 75kg±5kg összterheléssel. Sík úton 15 km/h átlagsebességgel haladt, mígnem sokat lelassult és nem tudott mozdulni. TIRT vizsgálati adatok, jegyzőkönyv száma: OTA1-202304763.
*468 Wh akkumulátorkapacitás: A tényleges akkumulátorkapacitás egy normál üzemmódban teljesen feltöltött akkumulátoron, a kézikönyvben leírtak szerint, és 1 órán át állni hagyták. Az akkumulátorcsomagot ezután normál hőmérsékleten (25±5) °C-on tartottuk, és 0,5 °C-os áramerősséggel lemerítettük, amíg el nem éri a megfelelő kapcsolási feszültséget, vagy nem kapcsolt az akkumulátorvédelemhez. A teszt során az akkumulátor kapacitása 484,6 Wh volt 2 akkumulátortöltési és kisütési ciklus után, amely alatt a Max. a kisülési kapacitást használtuk vizsgált kapacitásként. Az adatokat a gyártók tesztelik.
*Az energia-visszanyerés engedélyezhető és állítható a Mi Home/Xiaomi Home alkalmazásban.
*1,5 mm-es keretszélesség: A keret szélességét nóniuszos tolómérővel mértük, és a mért érték nem volt kisebb a tervezési értéknél, amely a követelmény teljesülését jelzi. A mért keret szélessége 1,67 mm volt. Az adatokat a gyártók tesztelik.
*500 kg statikus terhelés: Amikor a robogó álló állapotban volt, 500 kg terhelést alkalmaztak a fedélzet közepére, 100 mm x 100 mm terhelési terület mellett. A statikus terhelést 5 percig tartottuk. A tesztet követően a keretelemeket megvizsgálták, nem látható-e repedés, törés vagy deformáció. Az adatokat a gyártók tesztelik.
Megj.: CIF